کد خبر 1422169
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
شرور مسلح و خطرناک جنوب کشور بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از دستگیری شرور مسلح و خطرناک جنوب کشور در مخفیگاهش در جنوب استان کرمان خبر داد.

به گزارش مشرق، ابراهیم سلیمانی گفت: متهم، سابقه قتل، گروگانگیری و آتش کشیدن ماشین آلات یکی از معادن را در کارنامه سیاه خود به ثبت رسانده است.

وی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: پس از انجام یکسری اقدامات منسجم اطلاعاتی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان، متهم در محل مخفیگاهش در یکی از شهرهای جنوبی استان کرمان بازداشت شد.

این مقام قضائی بیان کرد: در این عملیات، یک قبضه سلاح جنگی به همراه مقادیری مهمات از متهم کشف و ضبط شده است.

او بیان کرد: متهم، سابقه شرارت‌های متعددی طی سال‌های اخیر از جمله قتل مسلحانه، گروگانگیری مسلحانه و تیراندازی ایزایی در پرونده سیاه خود به ثبت رسانده است.

دادستان عنبرآباد افزود: این شرور سابقه دار در آخرین شرارت خود در چند ماه اخیر اقدام به آتش زدن ۴ دستگاه ماشین آلان سنگین در یکی از معادن جنوب استان با هدف ایجاد رعب و وحشت، اخاذی و اخلال در نظام تولید و صنعت کرده بود.

وی هشدار داد: پاسخ دستگاه قضائی به اراذل و اوباش و افراد شرور سخت، قاطع، بازدارنده و عبرت آموز خواهد بود و اجازه نخواهیم داد این افراد امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند.

این مقام قضائی با قدردانی از هوشیاری و عملکرد جهادی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات جیرفت و همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی عنبرآباد که مدافع امنیت شهروندان هستند، گفت: مبارزه با جرایم خشن از مطالبات به حق مردم است و دادستانی در این خصوص از هیچ کوششی فروگذار نیست.

وی بیان کرد: در شورای طبقه بندی زندان هم که به صورت ماهانه برگزار می‌شود، هیچیک از امکانات رفاهی به زندانیان جرایم خشن اعطا نمی‌شود.

دادستان عنبرآباد گفت: رسیدگی به این پرونده در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد خارج از نوبت انجام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    10 0
    مشکل سیستم دادستان و دستگاه های قضای کشورمون اینست ک مماشات و سهل انگاری بیش از حد با مجرمان و متخلفان بخشش و با رأفت اسلامی رفتار میشه ، وقتی طرف از اولش این همه جرم و جنایت و خلاف در پرونده داشته چرا بدون محاکمه و بدون اشد مجازات از زندان آزاد و رهایشان میکنید ک بعدها جنایت و خلافکاری های بدتر از قبل مرتکب شوند....؟؟؟!!!
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      0 1
      منبع حرفات؟
  • امیر علی IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    4 0
    طبق قرآن و شریعت دست سارقان را به جای اعدامشان قطع کنید و اگر مجامع بین المللی فشار آوردند بگویید همانطور که عربستان سر و دست قطع میکند ما هم دست سارفان را چه خشن چه غیر خشن قطع میکنیم به جای اینکه جانشان را بگیریم ( طبق احادیث خود پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم انگشتان سارقان را طی مراحلی از فلان تا فلان جا، بار اول و فلان تا فلان جا، بار دوم و... قطع کنید چه سارقان خشن چه غیر خشن )
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      0 0
      طبق قرآن و شریعت، چنین کاری ۱۷ شرط داره
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    5 0
    دست پلیس درد نکنه
  • ناشناش US ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    1 0
    این شرورهابایدمثل امریکادرزندان بمانندبااعمال شاقهاعدام فایده ندارد
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      0 0
      خیر
  • ایرانی IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    0 0
    اینجورافرادجنایتکار فقط سلول انفرادی و بدون ملاقاتی. انگارکه اصلاوجودندارد.
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      0 0
      خیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس