کد خبر 1421689
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
جهانبخش: دوره اسکوچیچ برخی از بیرون دنبال تصمیم‌گیری برای تیم ملی بودند

وینگر تیم ملی ایران اعتراف کرد در تیم ملی فوتبال بعضی بازیکنان رابطه خوبی با اسکوچیچ نداشتند او اما تاکید کرده است که اکنون شرایط فرق کرده است.

به گزارش مشرق و به نقل از وب سایت اتلتیک، علیرضا جهانبخش وینگر سابق برایتون که یکی از اعضای کلیدی تیم ملی فوتبال ایران است در مورد اخراج دراگان اسکوچیچ سخن گفته است. او بیان داشته است که جناح‌های طرفدار و مخالف اسکوچیچ در تیم ملی ایجاد شده بود.

جهانبخش گفت: برخی از بازیکنان رابطه خوبی با اسکوچیچ نداشتند. آنها از نحوه بازی او خوش‌شان نمی‌آمد، ولی برخی از بازیکنان رابطه بسیار خوبی با او داشتند. چیزهایی که اتفاق افتاد غیرحرفه‌ای بود. نمی‌توانم نامی را ذکر کنم اما افرادی خارج از تیم بودند که می‌خواستند از نظر تصمیم‌گیری و مسائل دیگر بر تیم ملی تأثیر بگذارند.

وی ادامه داد: متأسفانه بازیکنانی بودند که این موضوع را دنبال کردند که بسیار ناراحت کننده بود. ما به عنوان برخی از بازیکنان باتجربه تلاش کردیم تا آن جو را آرام کنیم. ما گفتیم بسیار خب، ما وسط و بدون موضع می‌مانیم، این تصمیم ما نیست. الان وقت به هم ریختن این چیزها نیست. خدا را شکر اکنون همه چیز آرام‌تر و آرام‌تر است.

او درباره حضور کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: ما هفت، هشت سال با او کار کردیم. او بازیکنان را خیلی خوب می‌شناسد و بازیکنان او را خیلی خوب می‌شناسند. او من را از سنین پایین وارد تیم ملی کرد و با بازی در دو جام جهانی رویای من را به واقعیت تبدیل کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    9 6
    خجالت بکش خودت یکی از عوامل هستی
    • محمد IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      2 1
      بازیگر دو بهم زن
  • شهرام IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    8 3
    چقدر جالب هست بازیکن سرمربی و رییس فدراسیون را تعیین میکند و این کار را با اطمینان خاطر انجام میدهد.
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    4 1
    مسترازجلسه محرمانه باوزیرورزش هم بگو
  • ایرانی با غیرت IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    5 1
    بالاخره این افراد که در کله پا کردن اسکوچیچ نقش داشتند بایستی یک چرندیات و مهملاتی را به هم ببافند و تحویل مردم دهند تا مردم متقاعد شوند که اسکوچیچ بایستی از تیم ملی جدا میشد!
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    باز تیم رو دارن از هم می پاشن با دعواهای االکی خفه شین دیگه
  • علی IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 3
    اسکوچیچ باشخصیت تراز کی روش بود . اما ما دوس داریم تو سری خور و چوب بدست و تحقیر بالا سرمون باشه. دفاع اتوبوسی هم مقابل سنگال وهم مقابل آرژانتین هم مقابل ..... فوتبال باید لذت داشته باشه نه کسل کننده
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    3 1
    دست اندرکاران باشگاه لنگ با قراردادهای اپشن دارشون و بازیکنای پکیجیشون دوره اسکوچیچ گند زده بودن به تیم ملی بازیکنو با وعده وعید بازی کردن تو جام جهانی میبردن لنگ باهاش قرارداد میبستن خدا رو شکر بساط استیلی و هاشمیان و کریم پفکی و مهدوی کیا و امامی فر جمع شد تیم ملی رو خدا ازاد کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس