کد خبر 1421568
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴
دستگیری عاملان اصلی اغتشاشات زنجان

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق خودرو و کشف خودروی سرقتی در شرق تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق خودرو و کشف خودروی سرقتی در شرق تهران خبر داد.

سرهنگ " محمدقاسم طرهانی "  اظهارداشت: روز گذشته ماموران گشت کلانتری ۱۴۶حکیمیه در حین گشت زنی در یکی از خیابان های حکیمیه  به یک دستگاه خودرو سواری  مزدا که به صورت غیر معمولی در حال حرکت بوده مشکوک می شوند.

وی با بیان اینکه ماموران جهت بررسی خودرو مراجعه که متهم به محض روئیت ماموران با سرعت از محل متواری می شود افزود: در یک تعقیب و گریزخودرو  متوقف می شودف  متهم از خودرو پیاده و مجددا متواری که با درایت ماموران متهم دستگیر می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی اولیه از داخل خودرو متهم آلات و ادوات سرقت کشف شد و متهم ۳۳ ساله به سرقت خودرو در روز گذشته از محدوده کلانتری ۱۶۴قائم اعتراف کرد که مالباخته شناسایی شد.

سرهنگ طرهانی با اشاره به سوابق سرقت متهم در امر سرقت و تحمل حبس در زندان در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهم ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نادر سطوت IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    2 0
    احتمالاً قوه قضائیه تا وقتی که این سارق در جریان سرقت های مکرر خود مرتکب قتل و جنایت نشه ، بخودش نمیاد و این انگل را متوقف و حذف نخواهد کرد ! در کشور ارمنستان هیچ خودرویی دزدگیر ندارد ! موبایل قاپی و سرقت وجود ندارد ! چرا ؟؟؟ چون کوچکترین سرقت برابر است با ۱۵ سال حبس بدون کوچکترین ارفاقی ! آنهم در زندان هایی مخوف با شرایط سخت .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس