کد خبر 1421055
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷
با ۶ بازیکن محبوب ساپینتو آشنا شوید

ریکاردو ساپینتو برای به دست آوردن ترکیب اصلی‌اش در استقلال دست به تغییرات مختلفی زده است اما چند بازیکن تا هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر توانسته‌اند جایگاه ثابتی در تیم داشته باشند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تحت هدایت ریکاردو ساپینتو، ۶ هفته از رقابت‌های لیگ برتر را گذرانده است و با ۱۱ امتیاز در جایگاه سوم جدول این مسابقات قرار دارد.

یکی از مسائل مهم آبی‌پوشان پایتخت در ۶ هفته اخیر لیگ برتر، رسیدن این تیم به ترکیب اصلی و ثابت بود که مورد بررسی بسیاری از کارشناسان و پیشکسوت‌های باشگاه استقلال بود. با توجه به این مساله، ساپینتو در بسیاری از بازی‌های خود تلاش کرد با تغییرات خود در نفرات، به ترکیب ثابت و مشخصی دست پیدا کند.

اما در این بین ساپینتو در این ۶ هفته، چند بازیکن را بیش‌تر از بازیکنان دیگر به میدان فرستاده است که نشان می‌دهد این بازیکنان توانسته‌اند جایگاه خود را نزد ساپینتو به دست بیاورند و به عنوان نفرات اصلی این سرمربی پرتغالی به میدان بروند. در این گزارش قرار است به عملکرد ۶ بازیکن محبوب و اصلی ساپینتو در ۶ هفته اخیر رقابت‌های لیگ برتر بپردازیم.

سید حسین حسینی

کاپیتان و دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال طبق انتظار، یکی از ستون‌های اصلی استقلال ساپینتو به شمار می‌آید. این دروازه‌بان ملی‌پوش در تمام ۶ بازی آبی‌ها به میدان رفته است و در بازی‌ مقابل تیم‌های مس کرمان، پیکان و نفت مسجد سلیمان موفق به ثبت کلین‌شیت شد. حسینی در فصل گذشته یکی عوامل اصلی قهرمانی استقلال در رقابت‌های لیگ برتر بود و با عملکرد موفقی که این بازیکن به ثبت رسانده است، ‌ساپینتو در ادامه مسابقات، قطعا روی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز خواهد کرد.

با ۶ بازیکن محبوب ساپینتو آشنا شوید

عارف غلامی و رافائل سیلوا

عارف غلامی و سید حسین حسینی، تنها بازیکنانی هستند که در تمام بازی‌های استقلال در لیگ برتر به صورت کامل حضور داشتند. غلامی هم‌چنین اولین گل استقلال را در این فصل از رقابت‌ها مقابل ملوان به ثمر رساند و مشخص است که این بازیکن یکی از نفرات مهم ساپینتو در خط دفاعی است. رافائل سیلوا نیز هم‌چنین در کنار غلامی، زوج خط دفاعی استقلال را تشکیل داده است و غیر از بازی مقابل سپاهان، در تمام بازی‌ها به صورت کامل به میدان رفته است. ساپینتو در ابتدای کار خود از ترکیب ۳ دفاعه استفاده کرد اما پس از آن به زوج غلامی - سیلوا رسید و تا اینجای کار توانسته نتایج بهتری از این ترکیب دفاعی به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید:

آمانوف به دایره اعتماد ساپینتو نزدیک شد/ وضعیت مبهم دو مهاجم استقلال برای بازی با گل‌گهر

با ۶ بازیکن محبوب ساپینتو آشنا شوید

کوین یامگا

یامگا هم‌چون فصل گذشته، یکی از بازیکنان تاثیرگذار استقلال است که با گلزنی‌های خود توانسته امتیازات مهمی برای آبی‌های پایتخت به دست بیاورد. او یک گل سه امتیازی مقابل مس کرمان به ثمر رساند و یکی از گل‌های استقلال مقابل نساجی مازندران را به ثبت رساند. او هم‌چنین در بازی مقابل ملوان یک پاس گل داد تا با گذشت ۶ هفته از رقابت‌های لیگ برتر، ۲ گل و یک پاس گل به ثبت برساند. یامگا با وجود این که در این فصل از رقابت‌ها در برخی فرصت‌های پیش آمده ناموفق بوده اما هم‌چنان یکی از مهره‌های تاثیرگذار ریکاردو ساپینتو است.

با ۶ بازیکن محبوب ساپینتو آشنا شوید

روزبه چشمی

این بازیکن در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر به عنوان مدافع برای استقلال به میدان رفت اما با حضور دوباره چشمی در خط دفاع، انتقادات نسبت به عملکرد این بازیکن در خط دفاع افزایش پیدا کرد و پس از تغییر سیستم ساپینتو، این بازیکن کار خود را در خط میانه استقلال پیش برد و توانست عملکرد بهتری از خودش برجای بگذارد و استقلال هم نتایج بهتری نسبت به هفته‌های ابتدایی کسب کند.

با ۶ بازیکن محبوب ساپینتو آشنا شوید

مهدی مهدی‌پور

مهدی‌پور یکی از بازیکنان تاثیرگذار استقلال در قهرمانی فصل پیش این تیم در رقابت‌های لیگ برتر بود اما طبق نظر کارشناسان و پیشکسوت‌های باشگاه استقلال، مهدی‌پور نتوانسته عملکرد ایده‌آل خود را در فصل گذشته تکرار کند. با این وجود مهدی‌پور یکی از نفرات اصلی ریکاردو ساپینتو است و تا این‌جای کار موفق شده است یک گل و یک پاس گل به ثبت برساند و باید دید این بازیکن می‌تواند تاثیرگذاری خودش را مثل فصل گذشته در ادامه مسیر لیگ برتر تکرار کند یا خیر.

با ۶ بازیکن محبوب ساپینتو آشنا شوید

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس