کد خبر 1421051
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴
دستگیری

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل قتل مسلحانه شهروند ایرانشهری پس ازیک ماه فرار و کشف سلاح جنگی کلاش از وی خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار احمد طاهری اظهارداشت: در سی و یکم مرداد امسال طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل شهروندی در یکی از روستاهای ایرانشهر، بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به طور ویژه در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی و طی تحقیقات میدانی در محل مشخص شد که مقتول با خودروی پراید از مسیر روستا به سمت ایرانشهر بوده که توسط فرد شتاخته شده‌ای با اسلحه کلاش به قتل رسیده و از صحنه جرم متواری شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، متهم مورد نظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری وی آغاز کردند.

وی بیان کرد: با توجه به متواری بودن قاتل، تلاش پلیس برای دستگیری وی ادامه داشت تا اینکه تیم رسیدگی کننده به پرونده، چند روز قبل با اشراف اطلاعاتی خود سرنخ‌هایی از محل اختفاء متهم بدست آورد که در نهایت با تلاش پلیس مخفیگاه قاتل فراری شناسایی و متهم در عملیاتی ضربتی پس از یک ماه فرار و زندگی مخفیانه دستگیر و یک قبضه سلاح کلاش به همراه پنج فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: در تحقیقات تکمیلی صورت گرفته متهم انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی با مقتول اعلام و سپس با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس