ادعای عجیب رسانه‌ انگلیسی ؛ توخل رقیب کی‌روش در جام جهانی می‌شود؟

رسانه انگلیسی پس از شکست سه‌شیر مقابل ایتالیا مدعی شدند که هواداران خواهان انتخاب توخل به جای ساوتگیت هستند.

به گزارش مشرق، جمعه شب در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا ، تیم ملی انگلیس مقابل ایتالیا شکست خورد تا پس از ۱۴ سال یک رکورد منفی به ثبت رساند و به دسته پایین‌تر لیگ ملت‌ها سقوط کند.

پس از نمایش ضعیف انگلیس و عدم پیروزی این تیم در ۵ بازی اخیر، انتقادات از ساوتگیت به اوج رسید و لینه‌کر و وینتر نسبت به او شدیدا تاختند. آنها مدعی بودند که طرز استفاده از بازیکن ساوتگیت اصلا خوب نیست و این مربی پس از شکست در یورو ۲۰۲۰ به یک فرد دیگر تبدیل شده است.

ادعای عجیب رسانه‌ انگلیسی؛ توخل رقیب کی‌روش در جام جهانی می‌شود؟

سایت دیلی‌میل در خبری عجیب عنوان کرد که هواداران مشتاق اخراج ساوتگیت و انتخاب توخل به عنوان سرمربی جدید انگلیس هستند. اتفاقی که با توجه به موفقیت‌های انگلیس با ساوتگیت در ۴ سال گذشته تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد.

توخل، سرمربی موفق چلسی بود که در سال ۲۰۲۰ پس از اخراج از پاریسن ژرمن به چلسی آمد و توانست این تیم را قهرمان اروپا کند. او ۲ هفته پیش به علت نتایج ضعیف در این فصل و عدم هماهنگی با مدیریت جدید از سمت خود برکنار شد.

ادعای عجیب رسانه‌ انگلیسی؛ توخل رقیب کی‌روش در جام جهانی می‌شود؟

دیل‌میل نوشت: با اخراج توخل ، او اکنون در دسترس است و طرفداران پیشنهاد دارند که او سرمربی انگلیس شود زیرا توخل یک مرد مخصوص جام‌هاست و می‌تواند شکوه را در قطر برای انگلیس به همراه بیاورد.

انگلیس ۴ سال پیش با ساوتگیت در جام جهانی به نیمه نهایی رسید و در یورو ۲۰۲۰ نیز در فینال مقابل ایتالیا قرار گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 0
    انگلیس حقیر با هردوشون ضعیفه ان شاءالله. همین توخل تازه برکنار شده از چلسی :) زمانی هم که در چلسی در اوجش بود، در لیگ قهرمانان، مهدی طارمی اون گل معروف برگردانش رو به چلسی با سرمربی گری توخل زد. دقیقا فردا یا چند روز بعد از انتخاب کیروش، انگلیسی ها حرف آوردن توخل رو زدند. اما به نظرم دیدند خیلی ضایعه، الان با ترفند «درخواست مردم» دارن بیان می کنند :)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس