عملکرد فوق‌العاده دو غول آسیا در فیفا دی/ ایران و ژاپن جور سایر آسیایی‌ها را کشیدند

تیم‌های ملی ایران و ژاپن تنها تیم‌های آسیایی راه یافته به جام جهانی هستند که موفق شدند در نخستین فیفا دی سپتامبر از سد رقبای خود عبور کنند.

سرویس ورزش مشرق _ روز گذشته (جمعه ۱ مهر) تیم‌های آسیایی حاضر در جام جهانی، از جمله تیم ملی کشورمان در دیدارهای دوستانه به مصاف رقبای خود رفتند و به جز میزبان جام جهانی سایر تیم‌ها تقریبا عملکرد قابل قبولی داشتند.

ایران ۱ _ اروگوئه ۰

تیم ملی کشورمان در نخستین حضور کی‌روش روی نیمکت ایران، موفق شد تیم ملی اروگوئه را با تک گل مهدی طارمی شکست دهد. ایران در دومین بازی دوستانه خود روز سه‌شنبه با سنگال دیدار می‌کند.

کره جنوبی ۲ _ کاستاریکا ۲

در نخستین بازی روز گذشته تیم ملی کره جنوبی به مصاف تیم ملی کاستاریکا رفت که این دیدار با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. ابتدا هوان هی چان دروازه کاستاریکا را باز کرد ولی در ادامه کره با دو گل از حریف خود عقب افتاد. در نهایت تیم ملی کره با گل دقیقه ۸۵ سون هیونگ مین موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. کره‌ جنوبی در بازی بعدی خود باید به مصاف کامرون برود.

ژاپن ۲ _ آمریکا ۰

تیم ملی ژاپن که روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد، عصر دیروز با دو گل دایچی کامادا و کائورو میتوما از سد آمریکا گذشت. ژاپن دو دیدار دوستانه دیگر تا شروع جام جهانی دارد که باید به ترتیب با تیم‌های ملی اکوادور و کانادا بازی کند.

عربستان ۰ _ اکوادور ۰

تیم ملی عربستان نیز در دیداری مقابل اکوادور صف آرایی کردند که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. بازی بعدی عربستان با تیم ملی آمریکا، یکی از همگروهی‌های ایران خواهد بود.

قطر ۰ _ کانادا ۲

اما ضعیف‌ترین عملکرد در میان تیم‌های آسیایی به تیم ملی قطر بازمی‌گردد. تیم ملی قطر با گل‌های لارین و دیوید مقابل تیم ملی کانادا تن به شکست داد. قطر در آخرین بازی دوستانه خود  در فیفا دی به مصاف تیم ملی شیلی خواهد رفت.

به این ترتیب به جز تیم ملی ایران و ژاپن، سایر تیم‌های آسیایی حاضر در جام جهانی نتوانستند از سد رقبای خوب عبور کنند. دو پیروزی، دو تساوی و یک شکست، حاصل کار تیم‌های آسیایی حاضر در جام جهانی در روز گذشته بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    فیفا دی؟ یا روز فیفا؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس