کد خبر 1423138
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
امیدواری بازیکنان قطری به درخشش در جام جهانی

بازیکنان قطری بعد از ۴ ماه اردوی فشرده در اروپا به کشورشان آمدند و ابراز امیدواری کردند این تیم در جام جهانی درخشش خوبی داشته باشد.

به گزارش مشرق و به نقل از بی ساکر، تیم ملی قطر برای اولین‌بار در چهار ماه گذشته در خانه تمرین کرد تا خود را برای حضور در جام جهانی آماده کند. صدها هوادار، عمدتاً کارگران مهاجر با حضور در ورزشگاه از تیم ملی قطر استقبال کردند.

قطر که میلیاردها دلار برای اولین جام جهانی در یک کشور عربی صرف ساخت ورزشگاه‌های جدید کرده است به دنبال صعود از گروه است. با این حال نتایج تیم ملی قطر در دیدار دوستانه خوب نبوده است. این تیم در اولین دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به تیم زیر ۲۳ سال کرواسی باخت و در ادامه برابر کانادا ۲ بر صفر باخت و سپس برابر شیلی مساوی کرد.

فلیکس سانچز، سرمربی تیم گفت: ما کاملاً از نیاز به توسعه برخی جنبه‌های تاکتیکی و فنی آگاه هستیم. ما در تلاشیم تا اشتباهات خودمان را اصلاح کنیم. به تلاش بیش‌تری نیاز داریم تا بتوانیم بهتر و بهتر شویم.

بازیکنان این تیم با وجود نتایج ناامیدکننده همچنان به موفقیت در جام جهانی خوش‌بین هستند.

عاصم مادیبو، هافبکی که بیش از ۳۵ بازی ملی در کارنامه دارد گفت: فکر می‌کنم ما به این اردو طولانی نیاز داشتیم، فکر می‌کنم همه بازیکنان آماده هستند. جزییاتی در روند تاکتیکی تیم برای اصلاح وجود دارد اما باید بگویم اردوی موفقیت‌آمیزی داشتیم. ما بازی‌های زیاد و تمرینات زیادی انجام دادیم و آمادگی بدنی خود را تقویت کردیم.

کریم بوضیاف، هافبک دفاعی فرانسوی الاصل که بیش از ۱۱۰ بازی در کارنامه دارد گفت: دل‌مان برای خانواده‌های‌مان تنگ شده بود و خوشحالیم که برگشتیم. ما می‌دانیم که جام جهانی رقابت بسیار سختی است. گروه ما خیلی سخت است. ما سنگال، هلند و اکوادور را در گروه داریم. آن‌ها تیم‌های بسیار سختی هستند اما ما هم تیم خوبی هستیم و هر چیزی در فوتبال امکان‌پذیر است. امروز در تمرین آزاد دیدیم که هواداران از ما حمایت کردند و این نشان می‌دهد که آن‌ها به ما انگیزه می‌دهند تا ظرفیت خود را دو برابر کنیم.

در حالی که قطر به دلیل سابقه حقوق بشری و پیامدهای زیست محیطی با انتقادهای زیادی خارج از کشور روبه‌رو شده است، هواداران قطری این انتقادات را رد می‌کنند. راپجائل کاماسا، یکی از هواداران قطری گفت که قطر شایسته میزبانی این تورنمنت برجسته است. او گفت: جام جهانی در اروپا میزبانی شده است، در آمریکای جنوبی میزبانی شده است، در آفریقا میزبانی شده است و حالا یک کشور عربی میزبان آن شده و بحث‌های انتقادی مطرح شده یک طرفه است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    0 1
    لابد میخوان از گروهشون بالا بروند؟؟؟!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    0 0
    لابددیگه فکرمیکنن حریف هلند و اکوادور و سنگال میشن؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس