رئیس پلیس: دشمن با طراحی عملیات‌های متعدد به دنبال فتنه و آشوب است/ اجازه نمی دهیم دشمن به مطامع خود دست یابد

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: امروز دشمنان با طراحی عملیات‌های متعدد روانی به دنبال ایجاد فتنه و آشوب و برهم زدن امنیت، آرامش و آسایش روانی هستند.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و دلاورمردی‌های ملت بزرگ ایران است که با اتحاد و انسجام خود در مقابل همه دنیای کفر ایستادند و با صبر پایمردی خود به پیروزی رسیدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه حماسه آفرینی‌های بزرگی را در ۸ سال دفاع مقدس شاهد بودیم که در حقیقت نشانه بزرگی ملت بزرگ ایران بود، عنوان داشت: ما در جنگ ابهت ابر قدرت‌های جهان را در هم شکستیم و عظمت و بزرگی ملت بزرگ ایران را به رخ جهانیان نشان دادیم.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی علی‌رغم همه سختی‌ها، تلخی‌ها و مصائبی که داشت اما روح تعهد و خود باوری را در جامعه ما دمید و این باور و اعتماد در وجود همه مردم ما متجلی شد، گفت: جنگ ما جنگ حق در مقابل باطل بود و جنگی نابرابری که دشمنان برای جلوگیری از صدور اسلام راستین و پیام انقلاب اسلامی بر کشور ما تحمیل کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه با جانفشانی های مردم قهرمان ما و تقدیم شهدای گرانقدرمان توانستیم پوزه دژخیمان و دشمنان و ددمنشمان را به خاک بمالیم، بیان داشت: باید راه و هدف و نام شهدای عزیزمان که برای استقرار امنیت و آزادی کشورمان جان خود را تقدیم کردند را به درستی قدر بدانیم و مبادا اجازه دهیم که در گذر زمان یاد و ایثار شهیدانمان به فراموشی سپرده شود.

سردار رحیمی گفت: همچنان که امام راحل می‌فرمودند عزت و استقلال و سربلندی امروز ما در گرو استقامتی و ایثار و شجاعتی بود که مردم ما در جنگ تحمیلی از خود نشان دادند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه امروز دشمنان همچنان با حقد و کینه به دنبال ضربه زدن به کشور ما هستند، بیان داشت: امروز دشمنان ما با طراحی عملیات های متعدد روانی به دنبال ایجاد فتنه و آشوب و بلوا و برهم زدن امنیت و آرامش و آسایش روانی جامعه ما هستند و در این مسیر به هر متمسکی چنگ می زنند.

وی افزود: بدون شک همچنان خرمشهر ها در پیش داریم و نباید اجازه دهیم که دشمنان به مطامع و منافع شوم خود دست پیدا کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    2 4
    چندباری هم به پلیس فتا و هم در نظرات سایتها نوشتم
    • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      2 2
      متاسفانه پلیس فتا اصلا جایی برای تخلفات سایتها در زمبنه بی حجابی و حتی تخلفات امنیتی و تجزیه طلبانه ندارد
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      0 2
      پلیس فتا از اینهایی هم که گفتی جا نداره هم بازداشت کرده
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    6 4
    مرگ برمخرب قاتل مرگ برسلبریتی های زامبی دوست
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    1 4
    از نیروی انتظامی که با صبوری شهید داد ،ولی دست به سلاح نشد تا بهانه دست فتنه گران بدهد،نهایت تشکر را دارم.
    • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      3 2
      دیگه ازالان اگه نشه همراهی بافتنه گران درتخریب وکشتارهاست
  • US ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    3 2
    بسیاری از سایت‌ها راحت و آسوده فعالیت میکنن و خیانت از سایت‌های مد و سایت‌های فحشا و سلبریتی ها و حتی سایت‌های که در ظاهر برای محیط زیست و حیوانات کار میکنن قبلا گفتم اینها کارشون خیانت از فعالیت‌هایشان مشخص هست همین حالا هم که خیلی خوب در سایت‌ها دارت مردم تحریک به شورش حتی آموزش میدن. سلبریتی ها و بازیگرهای که از این خشونت طلبها و مزدوران دشمن حمایت کردن باید اموالشان گرفت . اگر این افراد در هفته های بعد شناسایی و به عنوان مزدور محاکمه و خسارت‌های این چند روز گرفتن برای این افراد درس میشه در برخورد محکم باشید مامورین دست خالی وسط میدون نفرستید اجازه تجمع از همون اولش ندیدیم.
  • امین IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    احسنت به سردار عزیز.از همان ابتدا موضع ش قاطع و محکم بود. یاد سردار حاجی زاده افتادم وقتی حادثه سقوط مشکوک هواپیما پیش آمد آمد و همه مسئولیت ها را بر عهده گرفت با اینکه واقعا حادثه ی مشکوکی بود در حادثه ای که ناجا هیچ تقصیری نداشت و قانون کشوزمان را اجرا می کرد فقط سکوت بود و سکوت
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    خدا رحمت کنه خلخالی مرحوم رو و دم بچه های قدیم کمیته گرم وگرنه از این قوه قضاییه و پلیس دست بسته خیری به ما نمی رسه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس