مردم اراک حرکات هنجارشکنانه اغتشاشگران را محکوم کردند

اراک - ایرنا - مردم ولایت‌مدار و مومن اراک روز جمعه با شرکت در راهپیمایی بعد از نماز وحدت‌آفرین جمعه، حرکات هنجارشکنانه اغتشاشگران در روزهای اخیر را محکوم کردند.

به گزارش مشرق، در روزهای اخیر مشاهده برخی صحنه‌های دلخراش از حضور آشوبگران در سطح، ایجاد ناامنی و هتک حرمت به حجاب و قرآن‌کریم دل مردم ولایتمدار و مومن استان مرکزی و به خصوص شهرستان اراک را به درد آورد و همین امر باعث شد تا امروز مردم این خطه یکصدا علیه آشوبگران قیام کنند.

ازنگاه مردم تخریب اموال عمومی و ایجاد ناامنی در برخی نقاط و طرح شعارهای ساختارشکنانه نسبت به ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی گناه نابخشودنی است و آشوبگران و اغتشاشگران باید پاسخگوی رفتار ساختارشکنانه خود باشند.

مردم مومن اراک بار دیگر همصدا با مردم دیگر نقاط کشور غیرت دینی خود را در دفاع از اسلام و ارزش‌های انقلابی به کار بستند و بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از مقابل مصلی بیت المقدس تا ابتدای خیابان شیخ فضل الله نوری با سردادن شعارهایی همچون "مرگ بر فتنه گر"، "مرگ بر ضد ولایت فقیه" و "ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم" اقدامات اغتشاشگران را محکوم کردند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی و دست نوشته هایی حرکات برخی افراد همسو با دشمنان و ضد انقلاب را محکوم کردند.

راهپمیایان در این اقدام خودش از اقدامات پلیس و نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت، و حفظ اموال عمومی و جلوگیری از خسارت به مردم قدردانی کردند.

در پایان این آیین قطعنامه‌ای در چهار بند قرائت شد.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    3 2
    عاشق مردم خوب شهرمونم
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    حجاب واکسن است. واکسن برای ایمن سازی بانوان در برابر افراد هرزه. واکسن برای اینکه دیگران به زن بعنوان کالای جنسی نگاه نکنند.واکسن برای اینکه خود زن نیز به خودش بعنوان کالای جنسی نگاه نکند و دنبال اعتلای شخصیت انسانی خود باشد. حجاب واکسن آرامش روانی جامعه است.
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 2
    حجاب مانع چه چیزی است؟ آیا تا حالا فکر کرده اید؟ زنان ایران زمین ؛ با حجاب خود تا بالاترین مراتب ؛ تحصیلات دانشگاهی ؛ ورزشی ؛ اجتماعی ؛ اقتصادی ؛ و .... صعود نموده اند.. پس حجاب مانع چه چیزی است که برخی با آن مخالفت می کنند؟؟؟؟؟ بله حجاب مانع بزرگ ؛ برای شهوترانی افراد هرزه و بی ناموس است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس