کد خبر 1419883
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
خائن بزرگ در بارسلونا چه کسی است؟

نشریه اسپانیایی از نحوه جدایی ابرستاره آرژانتینی از بارسلونا پرده برداشت.

به گزارش مشرق، نشریه «ال موندو» اسپانیا امروز با انتشار ایمیل هایی از لیونل مسی و باشگاه بارسلونا از ماجرای تمدید نشدن قرارداد این ابرستاره آرژانتینی در سال ۲۰۲۰ خبر داد که در نهایت باعث شد تا مسی در سال ۲۰۲۱ بارسلونا را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کند.

رسانه اسپانیایی نوشت: لئو مسی پس از پایان قراردادش در تابستان ۲۰۲۱ از بارسلونا جدا شد و به دوران موفقیت آمیز خود به عنوان بازیکن بارسا پایان داد. اما اگر او در سال ۲۰۲۰  قرارداد تمدید خود را امضا می کرد، داستان می توانست متفاوت باشد.

خائن بزرگ در بارسلونا چه کسی است؟

محتوای مجموعه ایمیل های خورخه مسی (پدر مسی) فاش شد. پدر و نماینده ستاره آرژانتینی، وکلای او و جوزپ بارتومئو رئیس سابق بارسلونا و هیئت مدیره بارسا در مورد درخواست های ده گانه مسی مذاکره کردند.

همه‌گیری کرونا بر اقتصاد بارسا نیز تأثیر گذاشت، اما در آن زمان آنها باید به تمدید قرارداد ستاره آرژانتینی می پرداختند و در ۴ می، بارتومئو رئیس وقت بارسلونا اولین پیشنهاد را برای پدر لئو ارسال کرد.

در این بیانیه آمده است: توافق بر سر تمدید قرارداد مسی برای یک سال که به صورت خودکار در سال های آینده هم تمدید خواهد شد اگر مسی قبل از ۳۰ آوریل چیز دیگری اضافه نمی کرد.

یک هفته بعد، در ۱۱ ژوئن، خورخه پکورت، وکیل مسی، پیامی را به بارتومئو، رئیس بارسلونا، اسکار گرائو و رومان گومز-پونتی، رئیس خدمات حقوقی بارسلونا ارسال کرد و ۱۱ شرطی که لئو مسی برای تمدید قراردادش عنوان کرد را ارسال کرد.

خائن بزرگ در بارسلونا چه کسی است؟

از این ایمیل همچنین یک کپی به خورخه مسی ارسال شد. پس از مشخص شدن درخواست های مسی، بارسا پاسخ داد و با '۱۰ شرط مسی' موافقت کرد که کاهش دستمزد۳۰٪ درصدی مسی به دلیل کاهش درآمد باشگاه به دلیل همه گیری کرونا در قرارداد ذکر شد.

خورخه پکور وکیل در ایمیل دیگری نوشت: تلاش از طرف خانواده بارسلونا قابل احترام است و با وجود اینکه دستمزدها با این دستور العمل بسیار کاهش می یابد ولی لیونل و خورخه هر دو برای موفقیت باشگاه این درخواست را قبول می کنند.

با وجود موافقت مسی به کاهش دستمزدش و پذیرفتن شروط برای تمدید قرارداد، پس از چند روز، بارتومئو از کاهش بند فسخ مسی خودداری کرد تا این تصویر ارائه نشود که این بازیکن به راحتی می تواند از بارسلونا برود. همچنین از پرداخت ۱۰ میلیون یورو به عنوان پاداش برای امضای تمدید خودداری کرد.

خانواده مسی از این پیشنهاد آخر بارتومئو و تغییر موضعش خوششان نیامد و آن را رد کردند و باعث شد مذاکرات به پایان برسد. این آغاز پروژه خیانت به بارسلونا بود تا مسی یک سال بعد از این باشگاه جدا شود. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    1 0
    زنده باد مسی ....
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    0 1
    مشرق مطالبت خیلی خوبه ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس