کد خبر 1419745
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۶
کیهان

گفت: این حماسه بزرگ و معجزه‌گون اربعین به همان ‌اندازه که برای جهان اسلام و مردم ایران شور و حال آفریده، دشمنان بیرونی و پادوهای آنها را بدجوری به خشم آورده است.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: این حماسه بزرگ و معجزه‌گون اربعین به همان ‌اندازه که برای جهان اسلام و مردم ایران شور و حال آفریده، دشمنان بیرونی و پادوهای آنها را بدجوری به خشم آورده است.

گفتم: فوت خانم مهسا امینی را که تمام اسناد و شواهد نشان می‌دهد بر اثر سکته بوده است، بهانه کردند، ولی بعداً حرف‌هایی زدند و نوشتند که هویت واقعی آنها را برملا کرد!

گفت: کاسه‌لیس‌های نشان‌دار آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی در داخل کشور و رسانه‌های بیرونی و داخلی آنها، برای ایجاد آشوب چه زوری زدند و چه یقه‌ای چاک دادند ولی با این‌همه تقلا در نهایت از جمعیت ۸۵ میلیونی ایران چند تا اجتماع ۵۰ یا ۶۰ نفره و یا حداکثر ۲۰۰ نفره را به میدان آوردند!

گفتم: آن هم با اطمینان از نجابت پلیس که مانع برخورد مردم با آنها شده بود.

گفت: ولی ملت ایران به مناسبت اربعین در سراسر کشور اجتماعات ده‌ها میلیونی تشکیل دادند و ۳ میلیون نفر هم برای شرکت در راهپیمایی اربعین به نجف و کربلا رفتند.

گفتم: پشه‌ای روی درخت تنومند خرما نشست و هنگام برخاستن به درخت گفت؛ نترسی‌ها! خودت را قرص نگه دار که می‌خواهم بلند شوم! درخت گفت؛ مگه اومده بودی؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    4 2
    یک دهم زائران کربلای امسال الان این معترضین رو با یک اشاره میتونن جمع کنند
  • IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    7 0
    حداقل 50 میلیون از مردم ایران در راه پیمایی اربعین شرکت کردن (یا در خود عراق یا در همه شهرها و حتی دهات). اگه پلیس از جمع کردن این بیدین های خائن که قرآن و پرچم آتش میزنن معذوره واگذار کنه به مردم. ایکی ثانیه کارشه.
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    4 0
    احسنت
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    3 0
    این اوباش بعد این که همه کاری کردند وبه نتیجه نرسند،دوباره می گن این هجم از توحش وبی حیایی کار نظام است.انتظار سیلی دیگری از مردم دارند.
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    2 1
    عالی بود
  • CA ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    4 0
    وقتی که ما با این همه زحمت و تولید فناوری های پیشرفته پدافند هوایی میسازیم که باید بیشتر و بهتر هم بسازیم اما اجازه میدیم بدون هیچ گونه دفاعی مغز و فکر فرهنگ و روح و روان مردم شبانه روز زیر بمباران و موشک باران گسترده و آزادانه رسانه ای دشمن باشه نتیجه غیر این انتظار نمیره.
  • مهدی IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    3 0
    این بازی صهیونیست هاست که همه حواس ها رو از مرزهای شمال غربی ایران پرت کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس