کد خبر 1419415
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: سایت خبری وابسته به مدیران دولت سابق نوشته است«‌اگر هرچه زودتر به توافق هسته‌ای برسیم، پول‌های مسدودشده‌مان آزاد می‌شود، کارخانجاتمان به مواد اولیه و فناوری دسترسی پیدا می‌کنند، تولیدات افزایش می‌یابد و ....»!

گفتم: یعنی نمی‌داند که توافق معطل لغو مؤثر تحریم‌ها و ارائه تضمین معتبر از سوی آمریکاست؟! منظورش این است که بار دیگر مثل دولت سابق به فاجعه برجام تن بدهیم و بلاهایی که برجام بر سر ملت آورد را تکرار کنیم؟! 

گفت: مدیر این سایت در یک مناظره تلویزیونی به شدت از برجام دفاع می‌کرد و در مقابل این سؤال که آیا شما برجام را خوانده‌اید؟ پاسخ داد، نه! هم‌حزبی‌های او هم تاکنون در مقابل این سؤال که لااقل یکی از دستاوردهای برجام را برای ملت توضیح بدهید، سکوت کرده‌اند!    

گفتم: این جماعت به علم و دانش و دلسوزی برای مردم و... کاری ندارند ... یارو هندونه دزدیده بود و در حال خوردن بود. به او گفتند حرام است. گفت؛ ولی جیگر آدمو خُنک می‌کنه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 0
    برجام نکبت بار هم جیگر مردم رو با نابود کردن اقتصاد و معیشتشان سوزاند ولی جیگر افسادطلبان رانت خوار رو خنک کرد برای همین دنبال بازگشت بهش هستند
  • IR ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    سردار قلم. آفرین بر شما
  • رضا IR ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    خدايا اين حسين شريعتندار چه قده با نمكه !
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    1 0
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس