کد خبر 1419185
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
موسوی: ساپینتو در حال ساختن استقلال است

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: «ریکاردو ساپینتو» در حال ساختن تیم است؛ تیمی که می‌تواند به یک مدعی جدی برای قهرمانی تبدیل شود اما هواداران باید صبور باشند.

به گزارش مشرق، «علی موسوی» با اشاره به پیروزی استقلال مقابل نساجی مازندران در هفته ششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: استقلال در دیدار با نساجی مازندران همان فوتبالی را به اجرا گذاشت که هفته گذشته مقابل پیکان انجام داده بود اما فقط به خودرو سازان تهرانی گل نزد اما این هفته سه بار دروازه رقیب را گشود.

وی افزود: زدن سه گل و خلق موقعیت‌های فراوان حکایت از این دارد، استقلال در فاز هجومی به تکامل و هماهنگی کامل دست یافته است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: ریکاردو ساپینتو در حال ساختن تیم استقلال است؛ تیمی که می‌تواند به یک مدعی جدی برای قهرمانی تبدیل شود اما هواداران باید صبور باشند.

موسوی تصریح کرد: ساپینتو به عنوان یک مربی خارجی، شناخت چندانی از فوتبال ایران ندارد، او باید به شناخت کامل برسد و این شناخت با صبر و حوصله حاصل می‌شود.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: داوری به ضرر استقلال بود و این موضوع بر هیچکس پوشیده نیست اما تیمی که می‌خواهد قهرمان لیگ برتر شود نباید خودش را درگیر این مسائل کند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: امسال یکی از جذاب‌ترین و حساس‌ترین لیگ‌های چند سال اخیر فوتبال ایران را شاهد خواهیم بود، لیگی که چند تیم مدعی قهرمانی هستند و تیم قهرمان هفته آخر مشخص خواهد شد، تیم‌ها نزدیک به هم هستند و رقابت مدعیان جذابیت‌های فراوانی را خلق می‌کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس