اینتر هم قربانی شگفتی‌ساز شد؛ اودینزه صدرنشین جدید سری‌آ

تیم فوتبال اودینزه با شکست اینتر به روند فوق‌العاده خود در این فصل ادامه داد و موقتا به صدر جدول لیگ ایتالیا صعود کرد.

به گزارش مشرق، تیم‌های اودینزه و اینترمیلان از ساعت ۱۵ روز یکشنبه در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های سری آ ایتالیا در شهر اودین به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم میزبان با نتیجه سه بر یک از سد حریف قدرتمند خود گذشت.

شاگردان اندره‌آ سوتیل که در این فصل نمایش درخشانی را داشته‌اند و پس از باخت در هفته اول در پنج بازی بعدی خود یک مساوی و چهار پیروزی را تجربه کردند موفق شدند این بار با یک کامبک فوق‌العاده، اینترمیلان را شکست دهند و موقتا با ۱۶ امتیاز به صدر جدول سری آ صعود کنند.

اینتر هم قربانی شگفتی‌ساز شد؛ اودینزه صدرنشین جدید سری‌آ

نیکولو بارلا ابتدا در دقیقه پنج از روی یک ضربه ایستگاهی نراتزوری را پیش انداخت اما این ابتدای ماجرای بازی بود. در دقیقه ۲۲ میلان اشکرینیار به اشتباه با ضربه سر دروازه تیمش را باز کرد تا نتیجه مساوی شود.

در دقیقه ۸۴ جاکا بیجول با یک ضربه سر هنرمندانه، هندانوویچ را تسلیم کرد و گل دقیقه ۹۳ تولگای ارسلان، آب سردی بود که بر پیکره تیم سیمونه اینزاگی وارد شد تا اینتر با تجربه سومین باخت این فصل در امتیاز ۱۲ باقی بماند و فعلا در رده ششم بایستد.

اودینزه پیش از این در ورزشگاه خانگی خود رم را هم با چهار گل شکست داده بود. باید دید آنها تا کجا می‌توانند به این روند فوق‌العاده ادامه دهند و البته داستان اینترِ بحران‌زاده با اینزاگی به کجا منتج خواهد شد.

اینتر هم قربانی شگفتی‌ساز شد؛ اودینزه صدرنشین جدید سری‌آ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس