کرستان

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان اعلام کرد: در حال حاضر امنیت کامل در شهر سقز برقرار است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و مردم به شایعات رسانه های ضد انقلاب توجه نکنند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، مهدی رمضانی اظهار داشت: هیچ کس در این شهرستان کشته نشده است و ادعای کشته شدن یک شهروند سقزی در تجمع روز گذشته، فضاسازی رسانه‌ای توسط ضد انقلاب است.

وی با بیان اینکه چند نفر که مقابل فرمانداری این شهرستان سنگ پراکنی کرده بودند به صورت سطحی زخمی شده اند تأکید کرد که چند مأمور انتظامی نیز به صورت سطحی زخمی شده اند ولی حال عمومی همه آنها اعم از مردم و مأموران مساعد است و تحت درمان هستند.

وی از مردم استان کردستان و شهرستان سقز خواست به شایعات رسانه‌های ضد انقلاب توجه نکنند.

ظهر شنبه بعد از تشییع و خاک سپاری پیکر «مهسا امینی» دختر ۲۲ ساله سقزی که روز جمعه در بیمارستان کسری تهران جان باخت، شماری از مردم با هدف پیگیری دلیل فوت این خانم جوان، در مقابل فرمانداری ویژه شهرستان سقز تجمع کردند که از میان تجمع کنندگان، تعدادی اقدام به سردادن شعارهای اعتراضی کردند که بعد از ساعاتی به منازل خود برگشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 0
    مرگ این خانم بهانه ای است برای لاشخوران داخلی و خارجی برای حمله به جمهوری اسلامی وگرنه همین دیروز یکی از ماموران نیروی انتظامی ناجوانمردانه ترور شد و هیچ صدایی از این جماعت درنیامد
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 1
    در اوج درگیرهای ضد انقلاب در اوایل انقلاب مردم فهیم سقز همیشه در خط انقلاب و همراه با مدافعان این مرز بوم بودند، انشاءالله همیشه در خط اسلام ناب محمدی خواهند بود
    • IQ ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      0 0
      من خودم سال ۷۸ سرباز بودم سنندج
  • نصر IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    2 0
    درست در زمانیکه رئیس جمهور به عمان رفته بود غائله متروپل ابادان پیش امد . شاید که با زیر سئوال بردن توان ساختمان سازی ایران مانع قرارداد های عمان با ایران شوند وسفر رئیس جمهوری را تحت الشعاع قرار دهند واکنون هم در جریان سفر ایشان به ازبکستان و عضویت ایران در پیمان شانگهای این جریان فوت خانم مهسا امینی انهم دختری از دیار کردستان .ایا نباید کمی سوء ظن پیدا کنیم که این حادثه ها نمیتواند بدون پیش طراحی انجام شده باشد . و باید انتظارکشید که برای سفر ایشان به امریکا چه خوابی دیده اند .که از دست سامری های گوساله پرست هر کاری بر میاید. تا شیطان هست وسوسه های شیطانی هم هست و باید پناه برد به خدا از وسوسه های شیطان..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس