کد خبر 1418785
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۱

دبی یکی از کشورهای همسایه است که بسیاری از شما عزیزان آن را به عنوان یک گزینه برای سفر مد نظر دارید. با توجه به اقلیم گرم دبی، یکی از رایج‌ترین تفریحات در این کشور پاساژگردی در ساختمان‌های خنک و خرید است. پاساژهای دبی، اجناس لوکس و هیجان‌انگیزی را با قیمت‌هایی مناسب به مشتریان عرضه می‌کنند که دبی را به یکی از قطب‌های خرید دنیا تبدیل کرده است. حال در این مطلب ما قصد داریم ببینیم مراکز خرید ارزان دبی کدام است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با این مراکز بیشتر آشنا شویم. همچنین اگر قصد سفر به دبی و خرید دارید می‌توانید بلیط دبی را با مراجعه به سفرمارکت تهیه کنید.

مراکز خرید ارزان دبی کدام است؟

جاذبه‌های مختلف دبی شامل گزینه‌های خرید آن نیز می‌شود. تقریباً هر مرکز خرید و فروشگاه‌های برند دارای برچسب قیمتی بالاتر از قیمت‌های فروشگاهی عادی هستند. اما نگران نباشید، در اینجا مکان‌هایی وجود دارد که می‌توانید در دبی خرید کنید. مکان‌هایی وجود دارد که لباس‌ها، کفش‌ها و لوازم جانبی مارک‌دار را با قیمت‌های عالی تهیه می‌کنید، به شرطی که بدانید کجا باید جستجو کنید. در اینجا لیستی از مکان‌های خرید ارزان در دبی آورده شده است.

همچنین لازم است بگوییم دبی به خاطر فستیوال‌های خریدش که نه تنها برای جذب گردشگران، بلکه برای ترویج میراث فرهنگی کشور و نمایش آن در سطح بین المللی برگزار می‌شود، مشهور است. این جشنواره‌ها خریدهای بدون مالیات را ارائه می‌دهند و با کنسرت‌های موسیقی، رویدادهای ورزشی و سایر فعالیت‌ها سرگرمی را ارائه می‌کنند. جشنواره خرید دبی (DSF) در سال ۱۹۹۶ به عنوان یک جاذبه گردشگری برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر در سراسر جهان آغاز شد. این جشنواره در بین گردشگرانی که هر ساله برای خرید کالاهای مورد علاقه خود با قیمت‌های ارزان به دبی سفر می‌کنند بسیار محبوب شده است.

به طور خلاصه، دبی به خرید معروف است. در واقع، اینجا تنها جایی در جهان است که می‌توانید همه چیز را برای خانه یا محل کار خود پیدا کنید. هزاران مغازه وجود دارد که طیف گسترده‌ای از کالاها را با قیمت‌های پایین عرضه می‌کنند. تقریباً هر چیزی را می‌توانید در اینجا بخرید، از مبلمان گرفته تا تلویزیون، ظروف آشپزخانه تا رایانه و لباس و اسباب بازی. به عنوان مثال می‌توانید یک شلوار جین را با کم‌ترین قیمت ممکن خریداری کنید. همچنین تعداد زیادی مغازه گران قیمت با برندهای لوکس پیدا خواهید کرد. بهترین بخش این است که آن‌ها محصولات خود را با کسری از قیمت در مقایسه با سایر کشورها به فروش می‌رسانند. جای تعجب نیست که مردم به جای خرید کالاهای خود در کشورشان به دبی می‌روند تا آن‌ها را در دبی بخرند. پس اگر بلیط لحظه آخری به مقصد دبی به شما پیشنهاد شد، به هیچ وجه آن را از دست ندهید.

اوت لت ویلیج

اینجا مکانی است که در آن معاملات عالی در حوزه محصولات مارک‌دار پیدا خواهید کرد. در این منطقه خرید با تم ایتالیایی دبی، همه برندهای اصلی مانند Galeries Lafayette، Carolina Herrera، DKNY، Coach، Michael Kors، Roberto Cavalli، Hugo Boss، Rodeo Drive، Nike و بسیاری دیگر را خواهید یافت. تقریباً در هر روز از سال تخفیف‌های سنگینی برای کیف‌های دستی وجود دارد و می‌توانید کیف‌های مارک‌دار را با ۵۰ درصد تخفیف تهیه کنید. لباس‌های مهمانی فصل گذشته قیمت‌هایشان به حداقل کاهش یافته است و شما می‌توانید لباس‌های مخصوص مهمانی را نیز با قیمت‌های تخفیف‌خورده تهیه کنید. با انواع مارک‌ها و معاملات ارزان دیوانه‌وار، این مکانی است که از مرکز شهر ۴۵ دقیقه با تاکسی فاصله دارد. اگر با تور دبی سفر کنید قطعا شما را به این مرکز خرید خواهد برد.

مرکز خرید اوت لت

این مکان به خرید سبک زندگی و مد اختصاص دارد. دبی اوت لت مال به دلیل دریافت سهام فصل گذشته از برندهای بزرگی مانند هاروی نیکولز، بوتیک وان و بلومینگدیل به قیمت‌های فوق العاده پایین مشهور است. این شامل طرح‌های بسیاری از نام‌های بزرگی مانند Stella McCartney، Adidas، Givenchy و Tods و Wrangler است که در حال فروش ترخیص کالا هستند. چه جایی بهتر برای خرید ارزان در دبی، درست است؟ انتخاب دکوراسیون داخلی خانه نیز بسیار خوب است. اگر در مورد برندها وسواس دارید، اینجا جایی است که مردم وارد آن می‌شوند و لباس‌ها و کفش‌های مارک‌دار را با قیمتی بسیار کم‌تر از قیمت واقعیشان تهیه می‌کنند. همچنین مجموعه‌ای عالی از اثاثیه منزل با قیمت‌های کاهش یافته وجود دارد. با رزرو هتل در نزدیکی این مرکز خرید، مراکز خرید ارزان دبی کدام است؟
هیجان خرید را تجربه کنید.

ریتولد

ریتولد توسط بنیانگذار Sian Rowlands افتتاح شد تا مردم را به خرید و استفاده از لباس‌های دست دوم به جای هزینه کردن برای لباس‌های جدید تشویق کند. بنیانگذار مشتریان را تشویق می‌کند که از پیروی از مدی که به سرعت در حال تغییر است دست بردارند و قطعات بادوام و خوش‌ساختی را خریداری کنند که با محیط در حال تغییر همخوانی داشته باشد. این راهی است برای کمک به سبزتر شدن سیاره فقط با تغییر تصورات ما در مورد مد. او در بوتیک ۳۰۰۰ فوت مربعی خود در البرشا دبی، لباس‌های دست دوم را از برندهای مد خیابانی و طراحان برجسته انتخاب کرده است.

برندز فور لس

مراکز خرید ارزان دبی کدام است؟
این فروشگاه‌ها دارای گرایش‌های جدیدی در لباس هستند که هر از چند گاهی با قیمت‌های عالی به روز می‌شوند. Tchibo خط تولید لباس‌های ارزان قیمت و با کیفیت عالی از آلمان است. Tchibo برای خرید لباس‌های بی‌نظیر در صورت نیاز به تغییر کمد لباس عالی است. برندز فور لس، برندی از مجموعه لباس‌های مردانه و زنانه است. به دنبال ارزش در گزینه‌های خرید ارزان در دبی هستید؟ اینجا جاهایی است که باید رفت! می‌توانید با تورهای لحظه آخری همراه شوید و حتی هزینه سفر خود را نیز کاهش دهید.

 جاردروب

برندهای لوکس چیزی هستند که همه نمی‌توانند به آن‌ها بپردازند. اما در دسترس قرار دادن آن برای توده‌های معمولی کار USP of Garderobe است. درست مانند ریتولد، جاردروب محصولات لوکس متعلق به برندهایی مانند Chanel، Alexander McQueen، Celine و بسیاری دیگر را با برچسب قیمتی از ۵۰۰ تا ۴۰۰۰۰ درهم (۱۳۵-10700 دلار آمریکا) به فروش می‌رساند که مشتریان زیادی را که در مورد این مکان می‌دانند جذب می‌کند. وبسایت آن‌ها نیز به روز است. محصولات را می‌توان از وب سایت مشاهده و خریداری کرد. از آنجایی که شهروندان دبی هر از چند گاهی کمد لباس‌های خود را به هم می ریزند و تجدید می‌کنند، مجموعه جاردروب هرگز از محصولات مختلف کوتاه نمی‌آید.

 دراگون مارت

اینجا جایی است که ارزان‌ترین محصولات را چه لباس، چه کفش و چه لوازم جانبی آن در اختیار شما قرار می‌دهد. همه چیز در این مرکز خرید غول پیکر از چین ساخته و وارد می‌شود. مطمئناً باید ترجیح دهید قبل از خرید محصولات، کیفیت آن‌ها را بررسی کنید. دراگون یک مرکز خرید بزرگ است که دارای انواع زیادی از فروشگاه‌های برند مانند H&M و Mata است. دراگون مارت مظهر خرید ارزان در دبی است، به خصوص زمانی که همه آن‌ها در یک مرکز خرید بزرگ یافت می‌شوند که هر چیزی را که می‌توانید تصور کنید پیدا کنید!

الکرامه

این منطقه در حومه دبی، بهشتی برای خریداران با بودجه کم است. برچسب‌های قیمتی که در مراکز خرید دبی ۱۰۰۰ درهم نوشته شده است، ناگهان به ۵۰ تا ۷۰ درهم در Karama کاهش می‌یابد که پس از چانه زنی حتی پایین‌تر می‌شود. هنگام قدم زدن در خیابان‌های Karama می‌توانید مغازه‌هایی پیدا کنید که کیف‌های دستی، کفش، ساعت، لباس و سوغاتی را با قیمت بسیار پایین ارائه می‌دهند. شایعاتی در مورد خوانایی محصولات فروخته شده در اینجا وجود دارد، اما این موضوع جای خود را به پتانسیل‌های چانه زنی زیادی می‌دهد زیرا قیمت ها ثابت نیستند. اگر در چانه زدن مهارت دارید، این مکان برای شما بهشت ​​است. الکرامه تنها ۲۰ دقیقه با تاکسی تا شهر اصلی فاصله دارد.

گلوبال ویلیج

گلوبال ویلیج، مرکزی برای خرید ارزان در دبی است. این موضوع چقدر می تواند بهتر شود؟ خوب، گلوبال ویلیج لباس‌های ارزان قیمت را از بسیاری از کشورها ارائه می‌دهد که در طول ماه های نوامبر تا آوریل در آنجا غرفه می‌گذارند. اگر در این زمان از دبی بازدید می‌کنید، این مکان مطمئناً تجربه خوبی برای شما به ارمغان می‌آورد و همچنین خرید شما بدون آسیب رساندن به بودجه‌تان انجام خواهد شد. لذا خرید بلیط هواپیما را در این ماه‌ها از دست ندهید.

مراکز خرید ارزان دبی کدام است؟

بوتیک باگاتل

این بوتیک نیز درست مانند جاردروب و ریتولد است که در آن محصولات لوکس متعلق به برندهایی مانند Hermes، Chanel، Louis Vuitton و Cartier را به فروش می‌رساند. همه چیز در اینجا معتبر است، چه یک قطعه کلاسیک یا عجیب و غریب. شما همچنین می‌توانید محصولات دست دوم خود را در اینجا بفروشید و بدین ترتیب فرصتی برای ارتقاء کمد لباس خود دارید.

سوق

برخلاف سایر فروشگاه‌ها، این یک پلتفرم آنلاین برای خرید ارزان در دبی است که محصولاتی برای مردان، زنان و کودکان از برندهای مختلف را با نرخ‌های مختلف با تخفیف به فروش می‌رساند. این محصولات را منحصراً در امارات عرضه می‌کند. شما در اینجا چیزهای زیادی را با قیمت‌های عالی پیدا خواهید کرد و ترجیحاً برای اطمینان از اصالت و کیفیت محصول، نظرات را قبل از سفارش مطالعه کنید.

مرکز خرید وافی

WAFI یک مرکز خرید است که در مجموعه مصری Wafi City دبی واقع شده است. با بیش از ۳۰۰ فروشگاه که همه چیز را به خریداران ارائه می‌دهند، از مارک‌های طراح تا مارک‌های مقرون به صرفه، این مکان همه چیز را دارد؛ از جمله یک معماری شگفت انگیز. فروشندگان از سراسر جهان عرب به اینجا می‌آیند تا سوغاتی‌های سنتی عربی مانند ست چای، فانوس، قالیچه‌های ترکی و غیره را با قیمت‌های بسیار مقرون به صرفه بفروشند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس