کد خبر 1418729
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲
گوشه ای از مراسم اربعین حسینی (ع) در بقاع لبنان

هزاران نفر از شیعیان لبنان همراه با شیعیان سایر کشورهای جهان مراسم اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) را در مناطق مختلف این کشور از جمله منطقه بقاع برگزار کردند.

به گزارش مشرق، شیعیان بویژه در ضاحیه جنوبی بیروت و جنوب و منطقه بقاع در شرق لبنان با برگزاری آیین های سوگواری و در قالب دسته جات عزاداری، در رثای سید الشهداء (ع) و یاران با وفای ایشان اشک ریختند.

به همین مناسبت، مراسم اربعین حسینی (ع) امروز در جوار حرم حضرت خوله (س) دختر سیدالشهداء (ع) در شهر بعلبک در دره بقاع لبنان برگزار شد.

گوشه ای از مراسم اربعین حسینی (ع) در بقاع لبنان

در این مراسم عاشقان و دوستداران اهل بیت (ع) از زن و مرد و پیر و جوان شرکت داشتند و موکب های خدمات رسان نیز به زائران حسینی (ع) خدمت رسانی می کردند.

در پایان مراسم، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان سخنانی را درباره نهضت امام حسین (ع) و روز عظیم اربعین و تحولات داخلی لبنان ایراد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وحید نادر شاگرد اتوبوس IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    13 0
    خدا خیرشان دهد؛ واقعا شیعیان لبنان در 5 قرن اخیر چه زجر ها نکشیدند که شیعه بمانند در برخی منابع تاریخی آمده است که شیعیان لبنان بدست ابوذر غفاری مسلمان شده و از همان ابتداء شیعه شده اند همانند برخی مناطق(روستاهای) شمال آذربایجان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس