کد خبر 1418617
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
درخشان: تعطیلی لیگ به سود پرسپولیس شد/ به کی‌روش انتقاد وارد است اما بهترین گزینه بود

سرمربی اسبق پرسپولیس به شرایط این تیم در لیگ برتر و همچنین تغییرات در کادرفنی تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، حمید درخشان در خصوص شرایط تیم پرسپولیس پس از گذشت شش هفته از لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه شرایط پرسپولیس خوب است و به نظر من اگر بازی‌ها ادامه پیدا می‌کرد شرایط بهتر هم می‌شد اما به دلیل اردوی تیم ملی مجبور بودند که لیگ را تعطیل کنند. با این همه تعطیلی لیگ این فرصت را به تیم می‌دهد تا خود را بازیابی کند و بازیکنانی که دیرتر به تیم اضافه شدند بتوانند به شرایط خوب برسند. بازیکنی مثل دیاباته دیر به پرسپولیس اضافه شده و این فرصت می‌تواند برای او ایده‌آل باشد تا هر چه زودتر از نظر آمادگی به سایر بازیکنان برسد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس هفته به هفته حرکت رو به جلوی خود را آغاز کرد و در صورتی که این روند ادامه‌دار باشد شک نکنید که اتفاقات خوبی برای تیم رخ خواهد داد. البته پیش‌بینی کردن کار مناسبی نیست اما به نظر من شرایط لیگ این تعطیلی برای پرسپولیس خوب بوده و بازیکنانی که از نظر بدنی عقب هستند می‌توانند خود را به مرکز آمادگی برسانند.

سرمربی اسبق پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که از نظر شما و با گذشت شش هفته از لیگ چه تیم‌هایی را می‌توان مدعی قهرمانی دانست، گفت: به نظر من پرسپولیس، فولاد و سپاهان تا اینجا عملکرد خوبی از خود نشان دادند و نسبتا از سایر تیم‌ها مدعیان جدی‌تری برای قهرمانی هستند، اما سایر تیم‌ها شانس چندانی برای قهرمانی ندارند. حتی تیم‌هایی مثل گل‌گهر و استقلال هم که هزینه‌های زیادی انجام دادند، تا اینجا در قواره قهرمانی نبودند.

بیشتر بخوانید:

آمار قابل تامل پرسپولیس برای پس گرفتن قهرمانی

درخشان در خصوص داوری‌های لیگ که تا اینجا حاشیه‌ساز هم شده، تصریح کرد: اشتباهات داوری تا اینجا تأثیرگذار بوده و به نظر من به اندازه‌ای که فوتبال ما رشد کرده و حرفه‌ای شده، داوران رشد نکرده‌اند. این مسئله به نظر من ایده‌آل نیست و اگر با همین فرمان جلو برویم کار سخت می‌شود. فوتبال ما آرام آرام در حال پیشرفت است، اما داوران از همین سرعت کم هم عقب‌تر هستند و این اصلا خوب نیست. چرا ما نباید چند داور مثل علیرضا فغانی داشته باشیم؟ داوران باید خود را به روز کنند تا از فوتبال عقب نمانند.

وی در مورد روند یارگیری پرسپولیس در لیگ بیست و دوم افزود: پرسپولیس این فصل روند یارگیری بسیار خوبی داشت و نسبت به سایر تیم‌ها بهترین بازیکنان را گرفت. به نظر من پرسپولیس کامل‌ترین تیم است و از خیلی از تیم‌های دیگر جلوتر است. 

ملی‌پوش اسبق فوتبال کشورمان در مورد تغییراتی که در کادرفنی تیم ملی در آستانه جام جهانی قطر رخ داده، گفت: به نظر من حضور کی‌روش یک شوک مثبت برای فوتبال ماست چرا که هم بازیکنان از او شناخت دارند و هم اینکه کی‌روش می‌داند از بازیکنان چه می‌خواهد. همه باید دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی موفق شود. به نظر من هر کسی جای کی‌روش می‌آمد، تا می‌خواست با فوتبال ما آشنا شود زمان می‌برد. درست است به کی‌روش انتقادهایی می‌شود، اما او در حال حاضر بهترین گزینه بود و باید همه کمک کنیم تا تیم ملی در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مجيد IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    0 0
    چه سودي؟ در حال برد پياپي در ليگ بوديم ترمزمان را كشيديد، بيرانوند را مصدوم كرديد ، سعيد صادقي را با حذف تيم ملي افسرده كرديد. سالهاست كه پرسپوليس از تيم ملي آسيب زيادي مي بيند ولي باز هم همه پرسپوليس فداي تيم ملي
  • احمدی JP ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    0 0
    از پرسپولیس چه میخواهی دورش پرسه میزنی باورکن خبری نیست مثل بقیه پیشکسوتان بازی ها را دنبال کن ./.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس