کد خبر 1418450
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹
شاگردان مرفاوی برونئی را نقره داغ کردند

تیم فوتبال جوانان ایران در دومین بازی خود در مقدماتی قهرمانی آسیا، برونئی را با ۸ گل شکست داد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال جوانان ایران عصر امروز جمعه تیم برونئی را با ۸ گل نقره داغ کرد. در این دیدار که با برتری مطلق جوانان ایران همراه بود در دقیقه ۲۳ محمدرضا ترابی کرنر ارسالی علی اکبر رنجبر را با ضربه سر تبدیل به گل کرد تا قفل دروازه حریف شکسته شود.

۴ دقیقه بعد نوبت به امیر ابراهیم‌زاده رسید تا با یک ضربه زیبا، برای بار دوم دروازه حریف را باز کند. حملات تیم ایران ادامه‌دار بود تا اینکه در اولین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه نخست، مجتبی فخریان گل سوم را به ثمر رساند تا جوانان ایران با حاشیه امنیت مناسبی روانه رختکن شوند.

نیمه دوم هم با حملات همه جانبه شاگردان عبدالصمد مرفاوی روی دروازه برونئی همراه بود. در این نیمه حسین حاجی زاده در دقیقه ۵۵ گل چهارم را به ثمر رساند. ۱۲ دقیقه بعد نوبت به امیر ابراهیم‌زاده رسید تا گل دوم خودش و گل پنجم تیم را به‌ثمر برساند.

در ادامه این بازی ابراهیم‌زاده در دقایق ۷۱، ۷۳ و ۷۸ سه‌بار دیگر دروازه برونئی را باز کرد تا به مرد شماره یک این بازی تبدیل شود. بدین ترتیب تیم فوتبال جوانان ایران با ۸ گل حریف را از پیش رو برداشت تا به بهترین شکل ممکن برای دیدار روز یکشنبه برابر امارات آماده شود. 

گفتنی است این دیدار در ورزشگاه دالن اومورزاکوف شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد. تیم فوتبال جوانان ایران در بازی نخست خود با یک گل تیم میزبان را از پیش رو برداشته و برونئی هم با پنج گل از امارات شکست خورد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس