کد خبر 1418393
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
کشتی آزاد قهرمانی جهان/ شکست ناباورانه سرلک برابر حریف چینی

«علیرضا سرلک» آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم تیم ملی کشورمان در نخستین مبارزه خود در پیکارهای قهرمانی جهان با ارایه یک کشتی ضعیف مغلوب حریف ناشناخته چینی شد.

به گزارش مشرق، امروز (جمعه) و در دومین روز از پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی جهان مسابقات از ساعت ۱۳ به وقت ایران در سالن اشتارک آرنا شهر بلگراد پایتخت صربستان آغاز شد. امروز مسابقات اوزان ۵۷، ۷۴ و ۹۲ کیلوگرم برگزار خواهد شد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۳۱ نفر حضور دارند، علیرضا سرلک در دور نخست با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب وان هو زو از چین شد. سرلک باید منتظر باشد تا در صورت راهیابی حریفش به دیدار فینال فردا (شنبه) در جدول شانس مجدد برای کسب مدال برنز به مصاف حریفان برود که البته با توجه به حضور حریفان نامدار جهانی، صعود این آزادکار چینی به فینال بعید است.

تا لحظاتی دیگر یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم که دور اول استراحت دارد در دوم باید به مصاف انریکه پرز کاستیلانوس از گوتمالا برود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز کامران قاسم‌پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با ادلان ویسخانوف از فرانسه مبارزه می‌کند.

روز گذشته نیز محمد نخودی و حسن یزدانی به دیدار فینال اوزان ۷۹ و ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد جهان در صربستان راه یافتند و امیرحسین زارع راهی دیدار رده بندی وزن ۱۲۵ کیلوگرم شد. امیرمحمد یزدانی نیز در وزن ۷۰ کیلوگرم به دلیل آنکه به سر وزن نرسید از دور رقابت‌ها حذف شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس