کد خبر 1418292
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹
ماموریت برای شکستن طلسم‌ناپذیری باروز/ نخودی فینالیست شد

«محمد نخودی» در مبارزه نیمه‌نهایی وزن ۷۹ کیلوگرم پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی جهان در یک کشتی سخت و پرفشار موفق شد حریف اوکراینی را شکست دهد و به فینال راه یابد.

به گزارش مشرق، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در وزن‌های ۷۰، ۷۹، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم از ساعت ۱۳ امروز (پنجشنبه) در سالن اشتارک آرنا شهر بلگراد پایتخت صربستان آغاز شد.

در وزن ۷۹ محمد نخودی در دور نخست در یک کشتی نفس گیر با نتیجه ۷ بر ۶ مقابل یاکوب شیخ جمال کشتی‌گیر روسی الاصل از رومانی به پیروزی رسید. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر دولگون آلتانزول از مغولستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۵ بکزاد عبدالرحمن‌اف دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ازبکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. نخودی در این مرحله در یک کشتی بسیار سخت اما با برنامه و هوشمندانه موفق شد واسیل میخایلوف از اوکراین را با نتیجه ۵ بر ۴ شکست دهد و به عنوان نخست آزادکار کشورمان به فینال راه یافت.

حریف نخودی در فینال جردن باروز قهرمان نامدار جهان و المپیک از آمریکا است که سال گذشته در فینال پیکارهای جهانی سال ۲۰۲۱ نخودی را شکست داد و قهرمان شد.

باروز پیش از این برابر همه حریفان ایرانی همچون صادق گودرزی، عزت‌الله اکبری، مرتضی رضایی‌قلعه، علیرضا قاسمی و پیمان یاراحمدی را شکست داده بود و با پیروزی مقابل محمد نخودی در سال گذشته به شکست‌ناپذیری خود برابر ایرانی‌ها تداوم ببخشد. باروز در چند سال گذشته شکست‌هایی را برابر انور گدیف روسی، فرانک چامیزو ایتالیایی و زائوربیک سیداکوف روسی را تجربه کرده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس