کد خبر 1417976
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۰
گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ با شارژ سریع ۱۲۰ واتی عرضه می‌شوند

گزارش‌ها نشان می‌دهد گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض و شارژ سریع ۱۲۰ واتی عرضه می‌شوند.

به گزارش مشرق، سری Redmi Note ۱۱ اوایل سال جاری معرفی شد که گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه‌ای را در اختیار ما قرار می‌داد. در ادامه Redmi Note ۱۱ SE نیز به عنوان جدیدترین عضو خانواده، در ۶ سپتامبر به این سری اضافه شد. اکنون که به پایان سال ۲۰۲۲ نزدیک می‌شویم، شایعات در مورد نسل بعدی سری Redmi Note ۱۲ نیز شروع به افزایش کرده اند که یکی از جدیدترین آن‌ها اطلاعاتی در خصوص برخی مشخصات اصلی این گوشی‌های آینده به ما می‌دهد. بیایید با هم نگاهی به این مشخصات بیندازیم.

مشخصات گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ +عکس

بر اساس این گزارش جدید که Digital Chat Stations، یکی از مشهورترین افشاکنندگان چینی دنیای فناوری منتشر کرده، سری Redmi Note ۱۲ دارای سنسور دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی (از طریق MyDrivers) است. علاوه بر این، این گوشی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند که به نظر می‌رسد این شارژر را کابران در داخل جعبه دریافت خواهند کرد.

این پشتیبانی از شارژ سریع قدرتمند، بسیار چشمگیر است، زیرا شیائومی همان فناوری را در دستگاه‌های پرچمدار خود مانند شیائومی ۱۲ پرو بسته بندی کرده است. با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی، شیائومی ۱۲ پرو را می‌توان تنها در ۱۹ دقیقه تا ۱۰۰ درصد شارژ کرد.

همچنین، این کارشناس دنیای فناوری ادعا می‌کند که سری Redmi Note ۱۲ آینده دارای طراحی مستطیلی با لبه‌های مستقیم، مشابه آنچه در گوشی‌های هوشمند سری نوت ۱۱ دیده ایم خواهد بود. علاوه بر این، صفحه نمایش می‌تواند صاف با لبه‌های تیز و بریدگی سوراخ‌دار برای قرار دادن دوربین سلفی باقی بماند.

مشخصات گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ +عکس

همانگونه که اشاره شد، مشخصات ذکر شده به طور کلی مربوط به سری Redmi Note ۱۲ عنوان شده است و در واقع ما نمی‌دانیم که کدام نسخه این سری از این ویژگی‌ها برخوردار خواهد شد. اگر بخواهیم بر اساس سری قبلی این گوشی‌ها می‌توان حدس زد این مشخصات را باید در نسخه‌های با برچسب Pro دید.

طبق گزارش قبلی، سری ردمی نوت ۱۲ شامل نسخه‌های Redmi Note ۱۲، Redmi Note ۱۲ Pro و +Redmi Note ۱۲ Pro خواهد بود. با این حال، ردمی هنوز هیچ جزئیاتی را در مورد این سری آینده تایید نکرده است.

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس