کد خبر 1417963
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
خط و نشان کاربران ایرانی برای جادوگر

کاربران ایرانی با انتشار پیام‌هایی در آخرین پست دیوید تیلور در فضای مجازی در آستانه پنجمین تقابل احتمالی او و یزدانی، به آزادکار افسانه‌ای آمریکا گوش‌زد کردند که به مدال نقره جهان بسنده کند.

به گزارش مشرق، دیوید تیلور قهرمان نامدار آمریکایی‌ها در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد در فاصله چند ساعت مانده به پنجمین نبرد جذابش مقابل حسن یزدانی، با انتشار پستی در صفحه مجازی خود، حرف‌های جالبی توجهی زد و به‌نوعی در جملاتی بسیار کوتاه برای یزدانی رجز خواند؛ اتفاقی که البته واکنش هواداران ایرانی یزدانی را به دنبال داشت تا از حالا او را نایب‌قهرمان رقابت‌های بلگراد بدانند.

تیلور در صفحه مجازی خود فیلمی از تمریناتش منتشر کرد و چنین نوشت: دو روز به شروع رقابت‌های قهرمانی جهان باقی‌مانده است. من قبلا آن‌جا (مسابقات قهرمانی جهان) بوده‌ام و می‌دانم برای رسیدن دوباره به آن جایگاه، چه چیزی لازم است.»

تیلور که طلای المپیک توکیو (۲۰۲۰)، طلا و نقره مسابقات جهانی بوداپست (۲۰۱۸) و اسلو (۲۰۲۱) را در کارنامه دارد، تاکنون ۳ پیروزی و یک شکست مقابل حسن یزدانی داشته و آخرین و در واقع نخستین شکست او مقابل یزدانی به فینال مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ برمی‌گردد. او در حالی این پست را منتشر کرد که مدعی شود این بار و در جریان سرشاخ دوباره دو ابرستاره کشتی آزاد جهان در وزن ۸۶ کیلوگرم، او برنده میدان خواهد شد.

حسن یزدانی در فینال جام جهانی ۲۰۱۷ کرمانشاه، پیکارهای جهانی ۲۰۱۸ مجارستان و فینال المپیک توکیو مغلوب حریف آمریکایی خود شده بود.

این در حالی است که طرفداران ایرانی حسن یزدانی هم کوتاه نیامندند و با انتشار کامنت‌هایی زیر پست تیلور، به او گوش‌زد کردند که باید به نایب‌قهرمانی جهان در بلگراد بسنده کند.

در بین کامنت‌ کاربران ایران زیر آخرین پست تیلور پیام‌هایی همچون «آخرش به حسن یزدانی میبازی»، «فقط ضربه فنی نشی تیلور»، داداشم تیلور مدال نقره هم خوبه عزیزم. نگران نباش چیزی از ارزش‌های تو کم نمیشه»، «فضای مجازی رو بذار کنار. حریفت امسال خیلی قدرتمندتر از سال قبله. مشخصه که خیلی استرس داری ولی او (حسن یزدانی) دیگه ترسی از تو نداره. بذار بهت بگم شما بد میبازی» و «نایب قهرمانیت مبارک دادش» بیش از همه جالب توجه بود.

خالی از لطف نیست که بدانید پیش‌تر فدراسیون کشتی آمریکا در یک نظرسنجی از خبرنگاران و کارشناسان کشتی جهان خواست بود تا قهرمانان اوزان مختلف مسابقات جهانی بلگراد را پیش‌بینی کنند که از ۱۷ خبرنگار جهانی که بیشتر آن‌ها هم آمریکایی بودند، تنها پنج نفر تیلور را قهرمان دانستند و ۱۲ نفر قهرمانی حسن یزدانی را پیش‌بینی کرده بودند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هوشنگ IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    0 1
    تیلور از پشت بلدوزر داره دست تکون می ده خخخهخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس