کد خبر 1417529
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
آغاز جنگ پرسپولیس با کی‌روش/ جمله عجیب در مورد بازیکنان تیم ملی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس جملات عجیبی را درباره لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد.

به گزارش مشرق، انتخاب کارلوس کی روش به عنوان جانشین دراگان اسکوچیچ برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موافقان و مخالفانی را به همراه داشت. رفتارهای تند و صحبت‌های پرحاشیه کی روش در دوران قبلی حضور هشت ساله اش در تیم ملی ایران همواره کانون توجهات بود.

او که بزرگترین چالش خود را در دو سال اخیر حضورش به دلیل اختلاف با برانکو ایوانکوویچ سرمربی وقت پرسپولیس داشت حالا قبل از ورود به تهران بار دیگر با چالش برخورد با این باشگاه و هوادارانش روبرو شده است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دوشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی از عدم دعوت برخی بازیکنان این تیم همچون دانیال اسماعیلی فر انتقاد کرد. جملاتی که می‌توانست نقش حمایتی در قبال بازیکن باشگاه خود داشته باشد و نمی‌توان هیچ خرده‌ای به او گرفت. با این حال صحبت‌های مدیرعامل باشگاه پرطرفداری همچون پرسپولیس که قطعا روی رفتار هواداران این تیم و نحوه برخورد اعضای تیمش تأثیرگذار خواهد بود به همین جا ختم نشد.

بیشتر بخوانید:

درویش: فدراسیون اجازه توهین به بزرگان فوتبال را ندهد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ارتباط با لیست بازیکنان ملی پوش که از بطن رقابت‌های لیگ برتر انتخاب شده اند، گفت: «جای دعوت از اسماعیلی‌فر کسانی را دعوت کردند که آنها وقتی اسمشان را در لیست دیدند به صدا و سیما زنگ زدند تا مطمئن شوند دچار تشابه اسمی نشده باشند.»

بدون شک تغییر سرمربی تیم ملی ایران در فاصله اندک باقیمانده تا جام جهانی ۲۰۲۲ انتقاداتی را به همراه داشته و دارد اما صحبت از لیست بازیکنان داخلی که سرمربی تیم ملی آنها را با سلیقه خودش دعوت کرده است نوعی بی احترامی به مجموعه تیمی است که قرار است برای افتخار کشور در جام جهانی ۲۰۲۲ اتحاد داشته باشد.

حالا باشگاه پرسپولیس بار دیگر جنگ با کارلوس کی روش را آغاز کرد تا احتمالا روحیات شناخته شده از این مربی پاسخی کوبنده‌تر را در انتظار درویش قرار دهد. جنگی که دودش بار دیگر، خوشی های پرداختن به اتحاد ملی برای فوتبال را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد و به چشم اهالی فوتبال خواهد رفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    25 24
    با این تفاسیر و نظرات درویش پرز بهتر بود به جای اسکوچیچ وتیم ملی،موقشنگ وتیم سوم پایتخت را روانه قطر می کردند. یا به جای کیروش جناب مدیر لیست تیم ملی را می دادند.معلوم نیست که چه قرادادی با امثال اسماعیلی بستند وچه بند وتبصره ای در قرارداد هستش که از در و دیوار دارند بالا میرند تا یک بازیکن 30ساله که 2 تا بازی ملی هم ندارد به هر طریقی میخان غالب کنند تا بازیکن برای باشگاه حاشیه نسازه آقای درویش پرز بازارهفتگی نیست که هر جنسی را بخواهی بفروشی بالاخره یه حساب و کتابی هم باید باشه که البته برای شما نیست که چنین جسارتی می کنید
    • یوسف IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      19 11
      شما حرف نزنی نمیگن لالی قرارداد باشگاه ها و بازیکنان تیم های دیگه چه ربطی به شما داره بهتره ماستتو بخوری و توی هر چیزی نظر ندی.
  • رضا IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    9 24
    این سیاه بازی ها را تمام کنید کدام سرمربی خارجی جرات داره به یورو حقوق بگیره و به حرف مدیر عامل تیم سوگلی وزارت ورزش گوش نکنه!؟
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    29 22
    مخالفان پرسپولس هر چند اقلیت هستند چون اکثر ایران پرسپولیسی هستند بهتر بهانه نیارن خودشون قوی کنند.
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      13 8
      اینکه یک تیم باشگاهی در امور تیم ملی دخالت می کنه و برای تضعیف تیم ملی خودش رو به آب و آتیش می زنه، باید بحال طرفداران مریض آن تیم افسوس خورد همین.
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      9 16
      هر وقت دو تا قهرمانی آسیا آوردی قوی شدی. بدو برو قوی شو.
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      8 3
      اگه منظورت از قوی شدن شرایط فعلی پرسپولیسه، فقط خود کیروش به تنهایی شما لشگر کروات گدا رو حریفه.
    • حبیب IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      4 2
      آره نمونشو تو بازی با تی ژاپنی دیدیم که تمام ایران چه خفت و خواری به اقلیت بولینگ دادند .
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    4 5
    مصحکه دنیا شدیم رفت! ریاست حمهوری ویدیو کنفرانسی دیده بودیم! مربی ای که ندیده و نشناخته تیم ببندد نه ! به اشتباه میگویند هند سرزمین عحایب است. اینجا چوب دست احنبی میدهند که بکوبد روی سرشان! فوتبالیستی که شعور و احترام مربی را درک نمیکند و بر علیه او استوری میگذارد و مربی ای میخواهد که با جماق آدمش کند!!
  • تراکتور IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    17 9
    پرسپولیس انگار در جریان نیست که دوران آقای روحانی به پایان رسیده و دیگر خبری از رانت و باند بازی نیست
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    9 8
    بزرگترین توهین حضور دوباره تاج و کی روشه
  • UA ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    1 6
    پرسپولیس با عزت تیمی که الحق از جامعه ظلم ستیز ایرانی است
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      0 0
      پورت
  • . IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    9 3
    این لنگیا دوباره میخوان برن رو مخ تیم ملی، با دعوا با تیم ملی قهرمان آسیا نمیشید،چرا نمیخواید بفهمید
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      3 3
      حوری حرف میزنی که انگار تارمی و جهانبخش و انصاریفر و ... عوامل حذف ناجوانمردانه اسکوچیچ استقلالی هستن، چه اون تیم ملی مردمی چه این تیم میلی تاج همه در چنته پرسپولیس است استقلال که محلی از اعراب نداره! مردشان فقط حسن روشن بود.
  • سید IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    6 2
    هرموقع پرسپولیس تونست سر گل کوچیک محلشون یه ستاره بگیره بیاد نظرم بده...واقعا سوزش داره 2تا قهرمانی استقلال تو اسیا ..یه تیم با پرستیژ....ولی پرسپولیس با طرفداراش قشر معلوم الحال
  • mohammad IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    3 3
    چرا این بی اسطوره ها حرف زیادی میزنن اخه باقالی جا در جام ما که قابل مقایسه با چهار جانبه شما نیست چرا حرف مفت میزنید همون قهرمانی رو هم مدیون بازیکنان سرورتون هستید ما مثل شما هوچیگر نیستیم که بازیکن سرورمون رو در فینال آسیا با هوچیگری محروم کنیم هر وقت تونستید ۱۲ نفره و در ۳ سال دوبار با این همه بازی سخت نه امجدیه ای برید فینال کری بخونید ما درآسیا هم حکم پدر شما رو داریم هر تیم بهش باختید رو ما رفتیم تلافی کردیم با فوتبال پاک ببندید لطفا
  • ناشناس IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    0 0
    بهترین راه برای پرت کردن حواسها از گندی که زدند. واقعا کارتون رو خوب بلدید. جای اینکه فساد و روش انتخاب تاج بره زیر سوال همه با هم درگیر شدند.
  • هوشنگ IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    1 1
    اکثریت ملت ایران پرسپولیسی هستند ولی بزرگ و ارباب آنها کی روش است خخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس