کد خبر 1417506
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸
ملکه انگلیس

ماموران پلیس اسکاتلند مردی را که به هنگام برگزاری مراسم گرداندن تابوت ملکه انگلیس در شهر «ادینبورگ» شروع به اعتراض کرد، دستگیر کردند.

به گزارش مشرق، بعد از ظهر دوشنبه هنگام برگزاری مراسم حمل تابوت ملکه انگلیس در خیابان «رویال مایل» در شهر ادینبورگ یک معترض شروع به فریاد زدن علیه چهره های سلطنتی تشییع کننده تابوت حامل جنازه ملکه انگلیس در مسیرش از کاخ «هالیرودهاوس» به سمت کلیسای «سنت جایلز» در شهر ادینبورگ کرد.

به نوشته خبرگزاری پرس اسوسیشن، بر اساس ویدیویی که از این رخداد منتشر شده، این مرد بعد از آنکه با برخی از مردم  درگیری پیدا کرد روی زمین کشیده می شود.

در حین برگزاری مراسم حمل تابوت ملکه انگلیس، چارلز سوم جانشین او به همراه خواهر و بردارهایش در پشت ماشین نعش کش در خیابان رویال مایل راه می رفتند.

سخنگوی پلیس اسکاتلند در رابطه با این اتفاق تنها گفت: «مردی ۲۲ ساله به دلیل نقض آرامش در  خیابان رویال مایل حوالی ساعت ۲:۵۰ بعد از ظهر دوشنبه ۱۲ سپتامبر دستگیر شد.»

روز یکشنبه نیز حین نیروهای پلیس اسکاتلند، کشور مدعی آزادی بیان و زیر مجموعه سلطنت بریتانیا، یک معترض را که هنگام برگزاری مراسم اعلام چارلز سوم به عنوان پادشاه جدید در شهر ادینبورگ یک پلاکارد حاوی شعار را به نمایش گذاشت دستگیر کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    8 0
    خخخ دارید دونه دونه میشمرید!!! آره دلتون را خوش کنید!! بابا بالاخره هر نظام و حکومتی مخالف داره دیگه!! الان مثلا در ایران همه عاشق جمهوری اسلامی هستند!؟؟؟
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      3 3
      مرگ بر بهایی ها مرگ بر مریم رجوی
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    0 0
    بقیه هم معترض هستند اما نظام لجن پادشاهی انگلیس خبیث استخوانشون رو خرد میکنه.
  • سید فروزان CH ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    0 0
    میدانید این شهر ادینبورگ مرکز بوجود آمدن تشکیلات فراماسونری در انکلیس بوده است در قبرستانهای آنجا قبرهای فراماسونها با ارم و سمبل فراماسونری حک شده در سنک قبرها وجود دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس