کد خبر 1417417
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
لاف زنی‌های تکراری گانتس علیه ایران

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) بار دیگر لاف زنی‌های خود علیه ایران را در سایه مذاکرات جاری درباره رفع تحریم‌ها و احتمال دستیابی به یک توافق تکرار کرد.

به گزارش مشرق از خبرگزاری فلسطینی سما، بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی با چشم‌پوشی از ایفای نقش اصلی این رژیم در برهم زدن امنیت و ثبات منطقه با تجاوزات به فلسطینی‌ها و حملات مداوم به سوریه و لبنان گفت: ما به خاورمیانه‌ای باثبات و امن نیاز داریم که با «افراط گرایی» و «رادیکالیسم» مقابله کند.

وی با تکرار لاف زنی‌هایش علیه ایران برای چندمین بار افزود: اگر توافقی امضا شود، باید تضمین کند که ایران از قدرت هسته‌ای برخوردار نخواهد بود.

گانتس همچنین ادامه داد: ما مانند طرف‌های دیگر در منطقه نیستیم و منتظر آمریکا هم نمیمانیم و خودمان از خودمان دفاع خواهیم کرد.

وی همچنین مدعی شد: ما توانایی لازم برای دفاع از خودمان را داریم و در صورت لزوم از آن استفاده خواهیم کرد.

مقام‌های رژیم صهیونیستی بیش از این نیز بارها تلاش کرده‌اند تا به هر نحوی شده است از جمله طرح اتهام‌های واهی و ساختگی علیه برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران، بر مذاکرات وین و توافق احیای برجام تاثیر منفی بگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ایران مقتدر iran IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    0 1
    جناب گانتس جوهود از سرزمین های اشغالی فلسطین : ابتدا این که نام این منطقه خاورمیانه نیست و غرب آسیاست ، نکته مهم این است که جای جای غرب آسیا خانه ما ایرانیان هست که هزاران سال در این منطقه ریشه و تاریخ داشته و داریم، نکته دیگر این که شما جوهودهای غاصب منطقه ما هستید و حضور شما جوهودهای مهاجر در منطقه ما هیچ توجیه ای ندارد شما باید به همان سرزمین های اصلی خویش در اروپا و کشورهای غربی بازگردید تا منطقه ما خانه ما غرب آسیا آرام بگیرد و امنیت و صلح در منطقه ما بر قرار شود .. یا با پای خویش خواهید رفت .. یا با چک و لگد ایرانیان و جبهه مقاومت در منطقه ..! شیر غرب آسیا است (ایران زمین)
  • خلیج پارس iran IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    5 2
    جوابیه یک ایرانی به جناب گانتس جوهود : ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست ارض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری ...
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    0 0
    بدون حمایت امریکا ده روز هم نمی توانید در مقابل جبهه مقاومت دوام بیارید
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    0 1
    زرشک!
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    0 1
    اگه بمب اتم رو بسازیم دیگه این زر زر مقامات صهیونیست هم تموم میشه.
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      0 0
      موشکهای نقطه زنیمون باتعدادمیلیونی قدرت تخریب اتم روبرای پایگاههای استکبارداره
  • ایرانی IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    8 1
    رژیم موقت صهیونیستی در حال دست وپا زدنهای آخر است و این چنگ و دندان نشان دادنها نه از سر قدرت که از سر استیصال و درماندگی است چرا که قدرتهای رو به افول غربی دیگر نمی توانند هزینه حفظ این رژیم آپارتاید رو تحمل کنند و مجبور به رها کردنش هستند!
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    6 1
    خاک توسرامریکا که گوشش به دهن این مشکلدارهاست صهیونیستها غلطی نمیتونن بکنن ایران فعلا امپول بی حسی ومرگ فاشیستهای فاسدصهیونیست راتزریق کرده منتظرموعدمرگشونه
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    6 1
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • Korush.t IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    0 0
    معلومه فازت چیه ؟؟چی زدی که اینقدر متوهمی ؟؟اخیرا هم ریس شاباک در آلمان لاف زده صدبرابر رییسش اون دیگه گفته بلافاصله بعد برحام به ایران حمله می کنیم تا جلو هسته ای شدنشو بگیریم .واقعا دنیای عجیب غریبیه خود اسقاطیل ده ها کلاهک هسته ای داره بعد در مقام مدعی ظاهر میشه
  • ش. AE ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    0 0
    دین و مذهب یهودیان جدا از شما کودک کشها است وراجی نکن اگر تونستی عمل کن تا جواب توی ابله رو در تل آویو و حیفا بدهیم
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    1 4
    رژیم صهیونیستی موشک قاره پیما و بمب هسته ای دارد اما ما نه تنها این ها را نداریم بلکه برای اجرای برجام موشکی دست از توسعه ی موشکی برداشته ایم. رژیم صهیونیستی حمایت مادی و معنوی ده کشور اروپایی ثروتمند و آمریکا را دارد اما هیچ دوستی در این دنیا نداریم و در حالی که خدا به ما دستور داده برای مقابله با دشمن سلاح بسازیم خودمان را درگیر برجام و خرجام کرده ایم.
    • GB ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      1 0
      چی میگی ؟؟ اطلا میفهمی چی میگی ؟؟ ما دوستی نداریم ؟ بر گرد سر کارت دیر شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس