کد خبر 1417185
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴
اربعین

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش از برپایی موکب اربعین این نیرو در مرز مهران و ارائه خدمات به زوار حضرت امام حسین(ع) خبرداد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمدباقر روشندل رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش، درباره خدمت این نیرو به زوار امام حسین(ع) ضمن اعلام خبر استقرار این موکب در مرز مهران اظهارداشت: موکب شهدای پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از سه بخش اسکان، پذیرایی و خدمات سیار به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند.

وی افزود: یکی از وظایف واحد سیار توزیع آب و شربت در فاصله میان مهران تا مرز به زوار اربعین است. علاوه بر این، پرسنل این موکب از نظر نیروی انسانی نیز به موکب‌های اطراف نیز کمک‌رسانی می‌کنند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه ما سه کانتینر بزرگ حاوی آب معدنی و مواد غذایی به این موکب اعزام شده است، خاطرنشان کرد: ما در این موکب علاوه بر پذیرایی از زوار اربعین، مسئولان این موکب بسته های فرهنگی را هم در میان زوار توزیع می کنند.

وی ادامه داد: در کنار این خدمات، ارائه فوریت‌های پزشکی نیز برای زوار برقرار است و هم به صورت سیار و به صورت ثابت به این عزیزان ارائه می شود.

حجت‌الاسلام روشندل در ادامه گفت: موکب نیروی پدافند هوایی ارتش آماده است تا هر روز  ۴۰۰ نفر از زوار اربعین حسینی را هم در این موکب اسکان بدهد. همچنین این امکان برای ما وجود دارد تا با استفاده از آشپرخانه سیار خود روزانه ۴ هزار پرس غذا برای زوار را تهیه و عرضه کنیم.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به سایر خدمات موکب شهدای پدافند هوایی ارتش در مهران بیان داشت: استقرار پمپ بنزین و پمپ گازوئیل سیار برای استفاده زوار مهیا شده است.

نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه و بسیج از آغاز پیاده‌روی اربعین حسینی با احداث موکب‌های متعدد، خدمات مختلفی را به زوار حضرت امام حسین(ع) ارائه کرده اند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس