کد خبر 1417131
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵
دستیار کی‌روش: بازی مقابل سنگال و اروگوئه ایده خوبی به ما می‌دهد/ ممکن است به تماشای بازی لژیونرهای ایران بروم

دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران گفت: من ممکن است به اروپا سفر کنم و نمایش برخی بازیکنان تیم ملی را در تیم‌هایشان را ببینم.

به گزارش مشرق، راجر ده‌سا، دستیار اول کارلوس کی‌روش در مصاحبه با تایمز انگلیس در خصوص شرایط تیم ملی ایران پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صحبت کرد.

ده‌سا همراه با کی‌روش در تیم ملی مصر بود و چهارمین حضورش در یک تیم ملی را تجربه می‌کند.

کی‌روش و ده‌سا چند روزی را در تهران سپری خواهند کرد تا بازی‌های دوستانه ایران در اتریش برگزار شود.

ده‌سا در خصوص هدف ایران در جام جهانی گفت: وقتی شما به جام جهانی صعود می‌کنید برای خود یک شانس واقعی متصور خواهید شد. گرما و رطوبت برای بسیاری از بازیکنان یک چالش خواهد بود. زمان کوتاهی برای آماده‌سازی داریم. کی‌روش تیم را می‌شناسد و بازیکنان هم با او آشنا هستند. او ۲ جام جهانی پیش مربی این بازیکنان در جام جهانی بوده است.

وی ادامه داد: چهارشنبه و پنجشنبه تمرینات خود را آغاز خواهیم کرد. شنبه به اتریش سفر می‌کنیم تا در آنجا با اروگوئه و سنگال بازی کنیم. سپس به ایران بازمی‌گردیم تا روند آماده‌سازی تیم ادامه پیدا کند.

دستیار کارلوس کی‌روش اظهار داشت: این ۲ بازی به ما ایده خوبی می‌دهد. من ممکن است به اروپا سفر کنم و نمایش برخی بازیکنان تیم ملی را در تیم‌هایشان را ببینم. این امکان نیز وجود دارد که یک هفته پیش از سفر به قطر، در دبی امارات تمرین کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • علوی IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    0 3
    کیروش ! حواست باشه! مستخدم و کارگر برای ایران هستی لذا اگر این تمدن باستانی در حال شکوفایی و قدرت گشایی اسلامی نوین است و فضای فلسفی و آزاد اظهار نظر و اخلاق و ادب در این کشور جاری است اما حد خود را بدان ! خدمه و غلامی بیش نیستی ‌.مثل سری قبل گستاخی نکن
    • nima IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      0 0
      چی می گی تو ؟؟؟؟ چرا هر چرت و پرتی که ذهن بیمارت می رسه رو با پسوند و پیشوند اسلامی قاطی می کنی ؟ کجای اسلام به تو اجازه اینجوری حرف بزنی ؟ این طوری باشه که یه نادانی مثل خودت با خودن این شکل حرف زدن با خودش میگه مشت نمونه خورار هست پس هرکی از اسلام حرف می زنه هم همین طور بی ادب و بی منطق هست . نمی دونم شادیم ماموریت داشته باشی که هر چیزی رو با مسائل مذهبی قاطی کنی و به مخاطب ارائه بدی و از این رهگذر به زعم خودت به اسلام ضربه بزنه . شاید هدفت کی روش نیست . من اگه از کی روش خوشم خم نیاد این جوری راجع بهش صبت نمی کنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس