سردار فدوی: دشمن نمی‌تواند پیروزی‌های جبهه حق را کتمان کند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اظهارداشت: سپاه برای کمک به توسعه فناوری‌های راهبردی در راستای حل مسائل اصلی کشور عزم جدی دارد.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای اطلاع از آخرین وضعیت مطالعات و تحقیقات پروژه مهم و راهبردی آب‌های پردازشی، از مزرعه تحقیقاتی مرکز راهبردی آب، انرژی و محیط زیست دانشگاه جامع امام حسین (ع) بازدید کرد.

سردار فدوی در این بازدید اظهار داشت: توجه ویژه به افزایش بهره وری در حوزه کشاورزی که همواره مورد تاکید رهبرمعظم انقلاب بوده، چند سالی است که در دستور کار مرکز راهبردی آب، انرژی و محیط زیست دانشگاه جامع امام حسین (ع) قرار گرفته که در این رابطه دستاوردهای زیادی هم از اثرات شگرف فناوری آب‌های پردازشی به ثبت رسیده است.

وی افزود: این تحقیقات علاوه بر اینکه همچنان در ابعاد مختلف در حال انجام بوده، همزمان مرکز آب و انرژی نیز در پی توسعه فناوری‌های مربوطه است که امید می‌رود این فناوری‌ها بتوانند در جهت کمک به کشاورزی و امنیت غذایی کشور در سطح وسیعی به کار گرفته شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: سپاه برای کمک به توسعه فناوری‌های راهبردی در راستای حل مسائل اصلی کشور عزم جدی دارد.

در این بازدید که سردار محمدرضا حسنی آهنگر رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) و جهانسوز مسئول بسیج مهندسین کشاورزی سازمان بسیج مستضفین، سردار فدوی را همراهی می‌کردند؛ همت مدیر مرکز راهبردی آب و انرژی این دانشگاه، آخرین نتایج مطالعات و پژوهش‌های صورت گرفته پیرامون اثرات استفاده از آب‌های پردازشی در واحدهای مختلف این مزرعه، از جمله واحد دانه‌های روغنی، واحد ذرت علوفه ای، واحد سیفی جات، واحدهای دام سبک و طیور را ارائه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    12 5
    فعلا مثل آدم یه ماشین دست مردم بدین تا بعد......
    • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      0 9
      هرچیزی جای خودش احمق
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    22 3
    فقط مستعان!
    • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      1 5
      که چشمان جهانیان رو کور کرده
  • کاظم IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    4 7
    سپاه کارهای تحقیقاتی خوبی رو انجام میده ولی متاسفانه اکثرا به دلایل بروکراسی و ... به تولید انبوه یا تجاری سازی منجر نمیشه.
    • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      2 0
      خب خودش بنظرم بایستی به پایلوت برسونه و از نظر اقتصادی پایش های مختلفی انجام بگیره و بعد این پایلوت با مشارکت مردمی به بخشهای بزرگ تبدیل بشه
  • DE ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    3 11
    درود بر سپاه پاسداران
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    2 11
    سپاه افتخار ایران
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    12 3
    تا زمانی که سایه مستعان بر سر سپاه است و از ان به عنوان عمق استراتژیک سپاه نام برده می شود هیچ کس سخنان و رفتار سپاه را جدی نمی گیرد. چه دوست چه مردم و چه دشمن
  • ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • DK ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    0 0
    بحران آینده ما آب و آلودگی محیط زیست تعطیلی و عدم امکان گسترش واحد‌های مولد بعلت کمبود و نبود آب سپاه روی این مسائل جدی کار کنید تا مسئله در آستانه، تبدیل به مسئله هزینه نشه
  • علی IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    2 0
    سپاه یک نهاد ارزشمند مردمی در در جنگ شهدای زیادی تقدیم این مرز و بوم داشت و در دفاع کم فروشی نداشت و حضور چنین نهاد قدرتمندی در عرصه بنیه دفاعی جای بسیار تقدیر و تشکر دارد و مردم ایران جانفشانی این عزیز ان را فراموش نخواهندکرد. ولی متاسفانه برخی تلاش دارند انن نهاد ارزشمند و انقلابی را به یک نهاد سیاسی تقلیل دهند که این ظلم به سپاه و سپاهیان عزیز می باشد.
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    2 1
    با احترام به سردار ودلسوزی ایران اما متاسفانه این طرحها واین گونه شعارها ره به جایی نمیبره.متاسفانه بدنه اجرایی کشور ازنیروهای متخصص وکاربلد داره خالی میشه .ما دودستی هرروز داریم کلی دانشجوی نخبه خودمون رو تقدیم آمریکا وکانادا می کنیم .همین بچه ها و اینجا انقدر اذیت می کنیم وبهشون پروبال نمی دیم تا طرف عزم رفتن بکنه.ادارات ووزارتخونه ها پرشده از دکترهای بیسوادی که جای مهر داغ ظاهرسازی اسلامی رو پیشانیشون هست وضربه ای که این مقدس نماها به کشور میزنن هیچ کسی نمیزنه.بدنه مدیریتی کشور شده باند بازی ورابطه ورانت.طرف زوری دیپلم گرفته اما به برکت دانشگاههای مختلف دکتراشم گرفته وکلی حقوق هم باید بهش بدین.درد اقتصاد درد صنعت درد کشاورزی اینها هستند تا یک پالایش اساسی نشه ما ره به جایی نمی بریم .کاررو بسپارین به همین بچه های نخبه دانشگاهی اونهایی که بدون سهمیه ورانت وبا عشق تحصیل کردن مملکت رو دگرگون می کنند این بچه ها.
  • فلک زده IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    4 0
    کاش سپاه برای افزایش حقوق نیروهاش عزم جدی می داشت واقعا با این تورم سنگین و حقوق های 5 و 6و 7 میلیون تومن میشه زندگی کرد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس