سردار سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز برخی ابرقدرت‌ها خریدار تسلیحات ما هستندگفت: تلاش برای رفع تحریم به این خاطر است که آن را ظالمانه می‌دانیم، و ظلم باید برطرف شود.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش اساتید بسیجی دانشگاه‌های کشور که ظهر امروز در مشهد برگزار شد، با بیان اینکه فصل پدرخواندگی نظام‌های بیگانه در سرزمین ما به پایان رسیده است، گفت: همه اینها بدان دلیل است که ما چشم به بیگانگان نداریم و برداشتن اتکا از بیگانگان، موجب قوت و قدرت می‌شود.

وی تصریح‌کرد: امروز آمریکا نمی‌تواند هر نقشه‌ای که دارد را در منطقه پیاده کند و به یقین نقشه‌هایش شکست می‌خورد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: ما در بسیاری از فناوری‌ها در رتبه نخست هستیم حتی در زمینه پدافند هوایی، قدرتهای برتر جهان را پشت‌ سر گذاشته‌ایم تا جاییکه برخی ابرقدرت‌ها خریدار تسلیحات ما هستند و پیشنهاد همکاری مشترک می‌دهند.

سردار سلامی با بیان اینکه امروز ما فناوری‌های مدرن را تولید کرده و به کار می‌گیریم، افزود: امروز ساختن سامانه‌های مدرن، به اندازه ساخت دوچرخه برای ما آسان است، امروز دقت سلاح‌های ما برای اهداف ثابت و متحرک ۱۰۰ درصد است و پهپادهای ما می توانند با استفاده از هوش مصنوعی هر نقطه را که بخواهند مورد هدف قرار دهند.

وی بیان کرد: منطق انقلاب اسلامی قدرت برای برقراری عدالت است و اینکه در جهان، صدای مستضعفان و مظلومان بلند باشد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه چشم به حمایت بیگانگان نداریم، تصریح کرد: فیزیک تحریم‌ها شکسته شده است، هرچند برخی آثار روانی آن هنوز باقی است، تلاش برای رفع تحریم به این خاطر است که آن را ظالمانه می‌دانیم و ظلم باید برطرف شود نه اینکه نیازمند رفع تحریم‌ها باشیم.

سردار سلامی افزود: ما می‌دانیم که شرایط سخت است، اما صبر مردم و امید، برای غلبه بر دشمن، آینده روشنی را نوید می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن ذره‌ای رحم ندارد، افزود: دشمن تاکنون هر اقدامی که توانسته علیه ما اعمال کرده است، اگر قدرتمند نبودیم، آنها حمله می‌کردند اما چون قدرتمند شده ایم از مواجهه با ما فراری هستند و این قدرت ما روزانه تصاعدی و فزاینده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: مشکلاتی که تحریم‌ها ایجاد کرده است، کمتر از ۱۰ درصد است و اگر درست عمل کنیم آنقدر استعداد و ظرفیت و امکانات داریم که می توانیم با تکیه بر اعتقاد و مکتب و رهنمودهای رهبری از همه مشکلات عبور کنیم.

سردار سلامی اظهار کرد: جنگ اصلی در جهان کنونی جنگ تبیین، تفکر و اندیشه است و آنچه به عنوان جنگ نظامی، اطلاعاتی و امنیتی مطرح است جلوه ظاهری نیرویی است که در ژرفای اندیشه ملت‌ها و دولت‌ها در جریان است.

وی تشریح کرد: دارندگان سلاح اتمی از اندیشه غیر وحیانی، ساخت بمب اتم و استفاده آن علیه انسانهای بی گناه را به عنوان راهبردی برای برخورد با ملت‌ها استفاده می‌کنند و همه در خدمت اهداف شیطانی است در حالیکه رهبر معظم انقلاب در خصوص ساخت سلاح های نظامی و دقت کاربرد آنها تاکید بسیاری دارند تا افراد بی‌گناه جان خود را از دست ندهند، در منطق اسلام استفاده از سلاح هسته ای و نابودی نسل هیچ جایگاهی ندارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه محصول تمدن، اندیشه و تفکر و غرب چیزی جز برده‌داری مدرن و جابه‌جایی مفاهیم و همچنین ایجاد جهانی با نظم ظالمانه برای بشر نبوده است، افزود: در جابه جایی مفاهیم، دفاع مشروع را تروریسم می نامند و تروریسم را، دفاع مشروع نامگذاری می‌کنند و تحریم برای آنها منطقی می شود. غربی‌ها در کشورهای مختلف از دیکتاتورها حمایت کردند و جنگ های جهانی اول و دوم را به راه انداختند و هر کجا که رفتند جز جنگ و خونریزی، اشغال، نابودی و آوارگی چیزی به همراه نیاوردند.

سردار سلامی اظهار کرد: تا پیش از ظهور داعش و پدیده تکفیری، اسلام در اروپا در حال غلبه و پیشرفت بود و فراوان ترین نام در نزد مسیحیان "محمد" برای پسران و "نور، اسما و فاطمه" برای دختران بود اما آنها پدیده تکفیر را به راه انداختند تا چهره خشن و ویرانگری از اسلام نمایش دهند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: جنگ امروز، جنگ اعتقادات، باورها و ارزش ها است که اگر ضعیف باشیم باید نابود یا تسلیم شویم، اما ما بدون پذیرش نظم ظالمانه، بخش مهمی از قدرت جهان شده‌ایم.  دشمن به دنبال فلج ذهنی و تسخیر قلب جوانان است و در این میان اساتید دانشگاهی، پرچمدار اعتقاد، باور و اندیشه هستند و باید آگاه سازی نمایند.

سردار سلامی گفت: آمریکا ۵۰ درصد قدرت نظامی جهان را در اختیار دارد اما از درون دچار مشکلات بسیاری است، بعضی صحنه‌ها و فیلم‌ها که منتشر می شود نشانگر فروپاشی انسانیت در آمریکا است و کسی نیست که به مشکلات آنها توجه کند.

وی ادامه داد: کشورهای مختلف اروپایی نیز دچار همین مشکل هستند اما در کشور ما به خاطر وجود فرهنگ ایثار، در حوادث مختلف مردم در کنار هم هستند و مسوولان نیز در کنار مردم حضور پیدا می کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما به گلستان استقلال و بوستان آزادی رسیده ایم، تصریح کرد: ما دستاوردها و افتخارات زیادی داریم و نباید اجازه بدهیم که دشمن ذهن دانشجویان و جوانان ما را بدزدد و دشمنان در تحریف تاریخ حرفه‌ای هستند و هنر آنها تحریف است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 44
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 13
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    5 5
    "امروز برخی ابرقدرت‌ها خریدار تسلیحات ما هستند" . لطفا دقیق تر بگویید کدام تسلیحات تا غربگداها بسوزند.
    • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      2 2
      بقیه شون هم اگر از ترس آمریکا نبود التماس میکردند که بهشون بفروشیم
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      1 0
      ایران نشان داده با ظرفیت در اختیار خود ، بهترین حاصل شود . مگر روسیه صاحب انواع پرنده و سلاح نیست . میدان تعیین میکند چه ابزاری با توجه به ابزار دفاع و حمله دشمن کارساز هست . با توجه به تجارب میدانی ایران بدنبال استفاده از سلاح ارزان تر و با کارآئی بیشتر و دقیق تر هست . نمونه بارز برای مثال استفاده از پهپاد و موشک بسیار ارزانتر و با عملکرد بالا و دقیق توسط ارتش و انصارالله که ابتدا مورد تمسخر نظامیان مدعی و رسانه ها و تبلیغات و مزد بنویس ها بودند اما موفق مثل هدف قرار دادن سامانه پاتریوت و در غافلگیری که هنوز در شک آن مانده اند که چگونه تعدادی موشک و پهپاد با گذر از انواع سامانه پدافندی آرامکو هدف قرار گرفت. این دو در مقابل بهترین تسلیحات هوائی و زمینی و پدافندی دشمنان یمن . الان بحث ساخت هواپیمای مسافربری کوچک یا متوسط ایرانی هست بالاخره اگر جنگنده و یا بالگرد بسازیم بستگی به میزان نیاز از آنرا دارد و احتمالا بتدریج در وهله های بعدی اگر بمیزان نیاز نسبت به اکنون با حجم سرمایه مورد نیاز صلاح بداند خود سازنده باشد تا تعداد معدودی در صورت ضرورت وارد کند خواهد ساخت . در طول زمان هر صنعتی بمرور زمان و احتیاج ، پیشرفت و تغییر داشته و خواهد داشت ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست . شناور شهید سلیمانی و سامانه پدافندی باور هر کدام بعد از چند مدل قبلی در حال حاضر بهترین مدل در نوع خود در کنار نمونه های فراوان دیگر در سطح بالا در خدمت انواع نیروهای نظامی ایران بمنظور تامین امنیت و حراست و حفاظت بهتر و بیشتر منافع ملی کشور میباشند . وظیفه داریم از همه متخصصین و توانگران در هر کجا مشغول بخدمت و در تلاش شبانه روزی برای تقویت بنیه ایران مان در همه زمینه ها هستند و همینطور نظامیان که در مرزها و داخل کشور امنیت را تامین میکنند صمیمانه سپاسگزاری کنیم
  • مورخ ایرانی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    28 4
    به شرطی که رادارهای ما موشک کروز و هواپیما را هم تشخیص دهند.
    • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
      6 2
      رادار های ما عین مستعان حتی ویروس کرونا را هم تشخیص می دهند تا چه برسه به هواپیمای 150 متری با سرعت 400کیلومتر درحال بلند شدن و سطح مقطع راداری 200متری البته مشکل قطب نمای سیستم های ما هست که متاسفانه جهت شمال رو درست نشان نمی دهدکه انشاء الله آن هم توبرنامه 20 ساله 1424 درست خواهد شد
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    30 3
    سامانه بومی هوشمند تشخیص لحظه‌ای کرونا با نام مستعان که برای اولین بار در دنیا به همت متخصصان توانمند بسیجی کشورمان ساخته شده است، در مراسمی با حضور سرلشکر سلامی رونمایی شد. ۱۳۹۹-۱-۲۷
    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      3 16
      خب حالا که چی؟!!!!!ان شالله متخصصان عزیز سامانه کشف و درمان سریع خودتحقیری و رذالت نهادینه شده در وجود نادانها رو هم بسازن تا سردار سلامی عزیز این مورد رو هم افتتاح کنن.
    • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      2 1
      شوخ طبعی جز ویژگی های بارز وی بود
    • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      6 1
      دمت گرم مستعان عالی بود و به همراه رونمایی از هفت نوع واکس تولید داخل و در انتها واردات واکسن از چین
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    17 4
    با ابراز تاسف از ۳۰۰ تا اف ۱۶ که به ماندادن جناب ارتشبد سلامی شمایی که میگی دوره جنگنده تموم شده پس چرا این همه کشورها دنبال خرید جنگنده به روز هستن مگه میشه با پهباد به رهگیری جنگنده دشمنی رفت که در ارتفاع وسرعت خیلی زیاد به حریم هوایی کشور وارد میشه حرفی میزنی آدم شاخ در میاره تازه ترکیه هنوز با اون نیروی هوایی قوی باز هم به آمریکا سر خرید دوباره اف ۱۶ التماس میکنه
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      3 9
      با سلام خدمت خودتحقیر عزیز، ابتدا باید بگویم هر چیزی شدنی است ثانیآ هر کشور مستقلی در تجهیز جنگ افزارها راهبرد مخصوص به خود را دارد . به لطف خدا ما به خاطر نعمت ایمان و استقلال کشور عزیزمان توانستیم دنیا را سبک نوینی از جنگیدن آشنا کنیم که باعث حیرت دشمنانمان شده. در ضمن منبع جمله ای که به سردار سلامی بابت بی نیازی ما به جنگنده است رو هم معرفی کنید. این جمله اگر از اساس دروغ هم نباشه احتمال خیلی قوی تقطیع شده ست
    • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      4 10
      ساکت شودیگه الان دیگه دوره ی هواپیما تموم شده پهبادباهوش مصنوعی وموشک کروزهرموشک وهواپیمارونابودمیکنه دوربین اپتیکی روی موشک پهبادی یعنی میدانی برای هواپیمای دشمن نمیمونه رگبارگاتلینگ روی پهبادباهوش مصنوعی یعنی دیگه هواپیمایی روی زمین نمیمونه ایرانم اگه میخواست مستونست بمب اتمی توهمین تونل هاش بسازه ولی سرمایه گذاریش روروی تعدادمیلیونی موشک وپدافند موشکی نقطه زن گذاشت وامروزپیشرفت کرده تونبردزمینی هم کسی حریفش نیست چون هم اعتقادی وهم نیروی انسانی بسیاربالایی داره یه بمب اتمی میمونه که بانفوذسایبری وجنگال وپدافندی ومحل موشکهای نظامی ایران بی اثره ایران نمیخوادباجنگ دنیاروبگیره وگرنه همین الان میتونه بنظرم بامتحدینی که داره بگیره میخوادایناباخودشون درگیرجنگ وبدبختی وفقرخودشاخته شون بشن وتو بیماری ونکبت فساداخلاقی وسیستمی خودشون کشته بشن
    • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      3 4
      اگه قرارداد خرید ۳۰۰تا اف ۱۶ لغو نشده بود به همراه جنگنده های دیگری که خریداری میشد قطعا الان بزرگتربن نیروی هوایی منطقه هم از آن ایران بود به یاد بیاورید که در جنگ تحمیلی هم به دلیل فقدان ویا کمبود جنگنده مدرن هواپیماهای عراقی از مرز رد میشدن وبا طی مسیری هزار کیلومتری به تهران وحتی شهرهای شمالی کشور میرسیدن وبعد از بمباران با خیالی آسوده همان مسیر رو برمیگشتن اکنون فرسودگی نیروی هوایی پاشنه آشیل دفاع از کشور هست
    • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      2 2
      فکرشو بکن اگه الان ۳۰۰ تا اف ۱۶ داشتیم چی میشد !!!!!
    • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      3 2
      پهبادهوشمندباموشک کروزوجنگال عزیزم میدونین یعنی چی پهبادانتحاری باقابلیت انتحارمواج درهواوترکش پراکنی مکانیزمی یعنی هرهواپیمایی پیششون باشه منهدم میشه دوران دفاع مقدس تاالان خیلی تفاوت تسلیحاتی داره رئیس سنتکام گفته دیگه برتری هوایی روتوی افریقا ازایران یامقاومت ازدست دادیم فقط بخاطرتوان نقطه زنی پهبادهاست دیگه کی میدان باهواپیمادرست میکنه یه موشک پهبادمیزنن یاباپهبادنابودش میکنن یاباپدافندموشکی
    • سلام IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      0 1
      ، با پهباد کسی جنگنده رو نمیزنه، در حال حاضر که سیستم‌های پدافند هوایی مانند s۴۰۰وپاتریوت واروو،در دنیا درست شده که حتی موشک‌های پرتاب شد ه از جنگنده رو می‌زنن، تا حدود زیادی جنگنده ها،مثل قدیم نمیتونن ابراز وجود کنند
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    27 4
    از سامانه مستعان چه خبر؟ راسته که سیستم رهگیری و انهدام اف 35 هم روی مستعان های جدید نصب شده
    • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      3 12
      مستعان در واقع خود تحقیر یاب بوده، مرض خود تحقیری از کرونا خیلی خطرناک تره چون نهایت کرونا مرگه ولی نهایت خود تحقیری مرگ مغزی و فکری و عقیده است در حالی که هنوز زنده ای البته فقط زندگی نباتی که هر سنسور مدرنی روی رادار وطن پرستی بگذاری خودتحقیر ها رو نمیگیره لامصبا از f22 هم رادارگریز ترند، مثل الان که سردار سلامی گفت در تکنولوژی پدافندی شماره یک دنیا هستیم چون خود تحقیرها دچار درد و سوزش میشوند و حرفی برا گفتن ندارند خودشونو با تمسخر پیچ و مهره های مستعان آروم میکنند، خود تحقیری ناشی از ویروس استعمار فکری است و درمانی ندارد
    • سلام فرمانده IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
      5 1
      سامانه خوبیه منتها تشخیص هواپیمای مسافربری از موشک کروز یه کم براش مشکله که با مستعان2 این مشکل هم رفع میشه
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    3 4
    پدافند هوایی خیر
    • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      4 0
      کلکسیون تجهیزات نظامی برای اولین باردرفلسطین اشغالی ووسایل نظامی بابالاترین کیفیت درمنطقه ما مورداستفاده قرارمیگیره وقتی یمن وگروههای فلسطینی ضربه میزنن یعنی پدافند خودکاخ سفید وپنتاگون هم درصورت حمله شما باسلاحهای 30سال پیش ج ا ا منهدم شده ببینین
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    10 5
    متاسفانه رادار والفجر هواپیمای f22 را شناسایی نکرد مغرور نشویم
    • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      2 2
      منبع؟خدایی اصلا میدونی رادار چیه
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    22 3
    سردار جان عصر اطلاعات است و کمی باید با دقت صحبت کرد. ما هنوز در تشخیص موشک کروز از هواپیمای مسافربری مشکل داریم. علاوه بر این الان مسئله اصلی کشف هواپیماهای رادار گریز است. جنگنده همچنان حرف اصلی را می زند و هدف پهباد بیشتر جنگ های چریکی و شهری است. هر یک قابلیت خود را دارند و جایگزین هم نیستند
    • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      3 4
      همه ی دنیاازاین اتفاقامیافته وپیشرفتهای امروزباچند سال قابل قیاس نیست
  • US ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    14 5
    محمد سعید الصحاف
    • NL ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      4 6
      هیچ لذتی بالاتر از دیدن سوزش و هزیون گفتن غربگداهای بیوطن نیست! با موشک و پهپاد و... میزنیم توی سر ارباب و کدخداشون/ قایقها و پهپادهاشو جمع میکنیم غلطی نمیکنه/ اینا چقدر کفری میشن خخخخخ
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    1 3
    اقلام مورد نیاز برای حمله هوایی به خاک رژیم موقت اسراییل تعدادی خلبان کارآزمده وشهادت طلب تعداد زیادی مهمات شامل بمبهای سنگر شکن وبمبهای خوشه ای وموشکهای باستیک
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    1 3
    ممنون که هستید
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    4 0
    مهم اینه که این مسیرموشک ساختن وشهرموشکی وپهبادوپدافند وسلاح 40 ساله بدون وقفه داره ادامه پیدامیکنه انبارهای موشکی 40ساله که هروزتعدادکمی وکیفی بیشتری میگیره ومبارزین جهان علیه خراب ها وتروریستها هروروزعلاوه برخودکفایی تسلیحاتی وادامه بومی سازی کمک هم دریافت میکننداین مهمه
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    4 2
    قربون ارم خدای روی شونه تون برم فرشته های خدا
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    3 2
    یک نمونه ش رو دیدیم که گلوبال هاوک بود
  • حسین DE ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    5 1
    هر وقت دشمن خیالی به سرش میزنه گلوبال هاوک و عین الاسد رو یادش بیارید
  • جواد جوادی IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    5 1
    میدونی چرا. برای اینکه رو پای خودمون وایستادیم...مثل شاه وابسته نیستیم. درسته یا نه؟؟؟
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    1 0
    عزیزان گذشته از اینکه ایران با وجود شدیدترین تحریم ها به اینجا رسیده نکته ای که باید توجه کرد جنگ روانیه، یادتونه همون آمریکا بعد ترور شهید سلیمانی چی میگفت؟ اگه ایران بزنه ۵۲ نقطه رو میزنم، خوب ما زدیم اونا جرات کردن بزنن؟ نه بخشی از جنبه ی کار جنگ روانیه و ایجاد ترس و افزایش خطر برای طرف مقابله، والا کسی ادعای بی نقصی نداره، تنها کسی که بی نقصه خداست والسلام
  • نادر IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    1 4
    یه شوکی به هواپیماهای بی 52و این دست از هواپیما ها وارد بشه کلی باز تاب و رو کم کنی برای دشمن دارد. سلام بر مردان خدایی و جهادی
    • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      1 0
      شهرهای موشکی داریم که سیلوهای موشکی ما هرروزبیشتروبهترمیشه مالشگرخداییم ومجری قوانین خداوندتبارک وتعالی درزمینیم وبافسادونقاب های مزورانه ونخ های فاسدومنافقش میجنگیم وقوی هستیم ودشمن مادرمنجلاب فسادوکسری بودجه اش باسرعت رشدنورانی انقلابی الهی ما درنابودی سقوط میکند درودبربرهبرعزیزترازهمه چیزم ازجمله جانم حضرت امام خامنه ای امیدوعزت عالم وزمینه سازظهورمنجی مخلوقات عالم بقیه الله هستند
    • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
      0 0
      چیزی رو که با قلاب سنگ میشه انداخت شوک نمیخواد
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    0 0
    قدرت روزافزون ایران 40سال بدون وقفه این حرف یعنی باقدرت روبه جلومیریم
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    3 6
    اونقدر دقیق بود که فرق یک هواپیمای بوینگ مسافربری رو با 176 نفر مسافر با موشک کروز و هواپیمای جنگی تشخیص بدین
  • احسان معتمدی IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    1 1
    سلام علیکم . از همه خدمتگذاران به کشور تشکر می کنیم و همین انتظار را داریم که قله های دانش را دانشمندان حوزه نظامی فتح کنند و در اختیار کشورمان قرار دهند
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    3 2
    هیچ چیزی نیستید جز محور شرارت و تروریست بودن
  • DE ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    0 0
    سلام فرمانده درود بر شما. خیلی مخلصیم و خدا حفظتان کند.
  • ایرانی US ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    0 0
    قدرتمند ترین کشور دنیا شده ایم بهترین سلاح ها را داریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس