این زوج استقلال هر دفاعی را ویران می‌کند/ وای اگر لیگ تعطیل نمی‌شد/ آقای ساپینتو! به تیمت بگو در فوتبال محدودیت گلزنی نداریم

بازیکن قدیمی استقلال گفت: متاسفانه لیگ برتر موقعی متوقف شد یا در واقع باید گفت استقلال درست زمانی اوج گرفت که به وقفه مسابقات رسید.

به گزارش مشرق، اکبر کارگرجم، پیشکسوت استقلال، درباره برد پرگل استقلال مقابل حریف مازندرانی و مسایل دیگر مربوط به این تیم اظهاراتی را مطرح کرد:

بازی استقلال و نساجی را چطور ارزیابی کردید؟

به نظرم یک بازی خیلی خوب را شاهد بودیم. البته نساجی هم خیلی خوب بازی می‌کرد. آنها برخلاف تیم پیکان که ده نفره در داخل زمین خودشان ایستاده بودند تا دفاع کنند فوتبال بازی می‌کردند و همین امر باعث شد که استقلال بتواند فوتبال زیبایش را به نمایش بگذارد تا همه از دیدن این بازی زیبا و تماشایی لذت ببرند.

نظرتان درباره داوری مسابقه چیست؟

متاسفانه داوری فوتبال ما سال به سال ضعیف تر می‌شود. همه دنیا پیشرفت می‌کنند ما ضعیف می‌شویم. از طرف دیگر کمک داور ویدیویی هم نداریم و این مسئله باعث شده خیلی از تیم‌ها از جمله استقلال از این بابت ضرر کنند. اگر اشتباه نکنم حداقل یک پنالتی دیگر باید برای استقلال گرفته می‌شد که داور متوجه آن نشد. ولی در کل استقلال خیلی خوب بازی کرد و فوتبالی را به نمایش گذاشت که طرفدارانش آن را دوست دارند.

بعد از نتایج قبلی استقلال انتظار چنین بردی را داشتید؟

استقلال نتایج بدی نگرفته بود. بازی بیرون از خانه مقابل نفت مسجدسلیمان را مساوی کرد و در خانه‌اش مقابل تیمی‌قرار گرفت که ده نفره توی دروازه ایستاده بودند و زیر توپ می‌زدند. طبیعی است که در چنین شرایطی پیروزی سخت است. البته ما همواره از استقلال توقع برد داریم ولی فوتبال استقلال نشان داد هفته به هفته بهتر می‌شود. من پیش‌بینی می‌کردم که بازیکنان با دور شدن از فصل بدنسازی، چابکی و چالاکی بهتری داشته باشند و در مسابقه با نساجی دیدیم که هیچ کدام از بازیکنان استقلال یک لحظه در هیچ نقطه از زمین متوقف نمی‌شدند و دائماً در حال ارسال توپ روی دروازه و یا شوت به سمت دروازه بان نساجی بودند. فقط افسوس میخورم.

از چه نظر؟

از این بابت که اردوی تیم ملی درست زمانی اتفاق می‌افتد که استقلال به اوج آمادگی خودش رسیده بود. وای که اگر تعطیلی مسابقات نبود استقلال با همین قدرت بازی‌های بعدی را هم پشت سر می‌گذاشت. اما این ذات فوتبال است که در طول فصل در چند نوبت برای تیم ملی تعطیل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

هر تیمی مقابل استقلال فوتبال بازی کند ضربه می‌خورد

نیمه دوم بازی چطور بود؟

به نظر من استقلال بعد از زدن گل سوم سیر شد. نیمه دوم را خوب آغاز کردیم اما وقتی گل سوم را زدیم دیگر به آن شکل دنبال زدن گل‌های بعدی نبودیم. در حالی که فوتبال محدودیتی برای گلزنی ندارد. سرمربی استقلال باید این موضوع را در تیمش حل کند. البته کاملا مشخص است که ساپینتو روزبه‌روز تیمش را بهتر می‌شناسد و این نکات را حتماً به آنها می‌گوید.

درباره بازیکنان استقلال صحبتی دارید؟

چیزی که من دیدم نشان می‌داد زوج مهدی قائدی و محمد محبی میتواند یک زوج ویرانگر برای رقبای استقلال باشد تا هر تیمی‌را از دم تیغ بگذرانند. این دو بچه، هر دو بوشهری هستند و ظاهراً از دوران کودکی کنار هم بازی کرده اند و حالا که بعد از سالها دوباره در استقلال به هم رسیدند می‌توانند بهترین زوج فوتبال ایران را تشکیل بدهند.

حرف باقی مانده؟

امیدوارم کادر فنی در مدت زمان تعطیلی لیگ لااقل دو مسابقه دوستانه برای استقلال تدارک ببیند تا این تیم خوب از این شرایط خارج نشود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس