کد خبر 1416983
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
تغییر سیستم استقلالی مجیدی در امارات سوژه شد+عکس

رسانه اماراتی تغییر سیستم بازی مربی ایرانی را رمز موفقیت اتحاد کلباء دانست.

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال با سیستم ۳ دفاعه در ایران شهرت دارد. مجیدی با این سیستم استقلال را بعد از ۹ سال قهرمان لیگ کرد.

مجیدی در این فصل هدایت اتحاد کلباء را برعهده گرفت. مربی ایرانی با سیستم استقلالی پا به رقابت در لیگ امارات گذاشت ولی در هفته اول مقابل تیم گمنام البطائح با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.

باخت مجیدی در هفته اول لیگ امارات باعث انتقاد رسانه های این کشور از او شد. مخصوصا سیستم ۳ دفاعه مجیدی از سوی اماراتی ها نقد شد.

بیشتر بخوانید:

واکنش مجیدی به اولین بردش در لیگ امارات

مجیدی در روز گذشته در هفته دوم با تغییر سیستم استقلالی اش موفق شد اولین برد خود را با اتحاد کلباء مقابل الوحده با نتیجه ۲ بر یک کسب کرد.

در همین رابطه صفحه «سدد» امارات در تحلیل این برد مجیدی، نوشت: اتحاد کلباء ۳ امتیاز ارزشمند را در خانه الوحده کسب کرد. فرهاد مجیدی اولین ۳ امتیاز خود را در قامت مربی کسب کرد بعد از آنکه متوجه شد باید سیستم خود را از ۳ دفاع به ۴ دفاع تغییر دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    2 9
    مجیدی هیچ نقشی در قهرمانی استقلال نداشت ، مربی ایتالیایی همه کار کرد . خودش هم فهمید در رفت
    • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      1 0
      نترکی از حسودی لنگی
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    0 0
    من نمیگم مجیدی مربی خوبی نیست ولی واقعیت این هست که استقلال دارای آنالیزور قوی اروپایی بود و مجیدی قدرت ترکیب خوبی با دریافت این آنالیز دارد ولی مجیدی آنالیزور خوبی نیست. در ضمن ارتباط با بازیکن هم یک بخش مهم در پیروزی تیم هست و البته یکپارچگی تیم از عناصر مهم دیگر هست. در کشورهای عربی ارتباط با بازیکن خیلی خوب نیست و فقط پاداش خوب داده میشود. یکپارچگی تیم نیز چندان در این کشورها مناسب نیست. جذب بازیکن فنی و با انگیزه هم بعد دیگر قضیه هست.
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    0 4
    برا پول رفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس