کد خبر 1416891
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
چمران

رئیس شورای شهر تهران گفت:کسانی که گفتند مناظره می‌کنند می‌توانند با خودشان مناظره کنند.

به گزارش مشرق، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه نود و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر و در جمع خبرنگاران با اشاره به واکنش برخی اعضای شورای پنجم درباره اظهارات خود گفت: صحبت‌های من واقعیتی بود که بیان کردم و کاملاً مشخص است.

وی ادامه داد: وقتی ۶ هزار دستگاه اتوبوس در پایان دوره چهارم به هزار و ۸۲۸ دستگاه می‌رسد چه می‌توان گفت؟ وقتی انبارهای مترو خالی از قطعات می‌ماند چه باید کرد؟ آیا باید بگوییم وضع ما بسیار خوب است؟ نیاز به گفتار مجدد و سر و صدا نیست.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه کسانی که گفتند مناظره می‌کنند می‌توانند با خودشان مناظره کنند گفت: مجدد گزارش سال ۱۴۰۰ در خصوص مترو و پروژه‌ها را دیده‌ام. پروژه یادگار امام (ره) تعطیل شد و گفتند که ما اهل کار نیستیم و این را ثابت کردند.

چمران تصریح کرد: آنچه برای ما مهم است مردم هستند. نمی‌دانم چرا این موضع گیری ها انجام می‌شود. من برای این افراد احترام قائل هستم و محترمانه برخورد کردم و باید تندخویی‌ها را از آنها پذیرفت.

چمران در پاسخ به اینکه آیا جلسه سه شنبه شورا تعطیل خواهد شد گفت: با توجه به اینکه ممکن است برخی اعضا عازم عراق شوند، امروز رأی گیری صورت می‌گیرد و ا حتمال تعطیلی شورا وجود دارد.

وی با اشاره به شلوغی در مرزها و ارائه خدمات تصریح کرد: وضعیت در مرزها مناسب است و شهرداری به اندازه اعتبارات خود هزینه می‌کند و به زائران خدمات ارائه می‌دهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    0 0
    حرفی زدی و حالا برو دفاع کن . فکر می کنی اینکه بگویی خودشان با خودشان مناظره کنند حرف حکیمانه ای است ؟ بزدلی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس