کد خبر 1416716
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶
کاهش شدید ذخایر گازوئیل آمریکا

پس از آنکه دولت آمریکا نتوانست ذخایر گازوئیل و دیستیلیت خود را در فصل تابستان افزایش دهد، حالا شاهد کاهش شدید حجم این ذخایر در این کشور هستیم.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، از آنجا که دولت آمریکا نتوانست ذخایر گازوئیل و دیستیلت خود را در فصل تابستان افزایش دهد، حالا شاهد آن هستیم که حجم این ذخایر به شدت کاهش یافته است.

این پایین بودن حجم گازوئیل ذخیره‌شده فشار بیشتری را روی حاشیه سود پالایشگاه‌های تولید دیزل در این کشور خواهد آورد و باعث افزایش قیمت خواهد شد مگر آنکه شاهد کاهش مصرف دیستیلت و رشد اقتصاد جهانی باشیم.

کاهش شدید ذخایر گازوئیل آمریکا

در روز ۲ سپتامبر و بر اساس گزارش آژانس اطلاعات انرژی آمریکا حجم دیستیلت این کشور ۱۱۲ میلیون بشکه بوده که نسبت به یک سال پیش ۲۲ میلیون بشکه پایین آمده و به کمترین میزان در ۲۶ سال گذشته رسیده است.

علیرغم آنکه حجم پالایش نفت در آمریکا در فصل زمستان به شدت افزایش یافت و پالایشگاه‌ها تلاش کردند با افزایش تولید پاسخگوی تقاضای بنزین توسط رانندگان در این کشور در طول مسافرت‌های تابستانی باشند، اما از آن زمان به بعد شاهد بالا رفتن ذخایر فرآورده‌های نفتی در آمریکا به صورت چشمگیر نبوده‌ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هوشنگ IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    0 0
    ارباب اعلیحضرت باید در صحرای آمریکا برای تولید برق مورد نیاز شروع به نسب پنل های خورشیدی کند انرژی مورد نیاز از جمله سوخت اتومبیل ها سیستم گرمایشی سرمایشی کارخانه ها و..... را از انرژی خورشیدی یا توربین های بادی تامین کند تمام وسایل گاز سوز را جمع کند
  • هوشنگ IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    0 0
    نفتی که از سوریه به عراق ارسال می کنی باید 50 درصد از آن را برای سوخت مورد نیاز کشور از راه کشتی به آمریکا ارسال کنی خروج از افغانستان به علت داشتن منابع طبیعی مثل ذغال سنگ نفت گاز گازوئیل طلا اشتباه بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس