کد خبر 1416431
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰
عراق: به زائران اربعین اینترنت رایگان داده می‌شود

وزارت ارتباطات عراق اعلام کرد که به زائران اربعین امام حسین علیه‌السلام، اینترنت رایگان ارائه می‌دهد.

به گزارش مشرق، وزارت ارتباطات عراق خبر داد که به زائران اربعین امام حسین علیه‌السلام خدمات اینترنت مجانی ارائه می‌دهد.

در بیانیه وزارت ارتباطات عراق آمده است که این وزارتخانه با همکاری سازمان الحشدالشعبی، اقدام به ارائه اینترنت مجانی برای زائران اربعین امام حسین علیه‌السلام کرده است.

با این وجود سیدمجید میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین عصر امروز (جمعه ۱۸ شهریور)  با درخواست از زائران برای مراجعه نکردن به پایانه‌های مرزی، افزود: مشکلی که در اینجا وجود دارد اعتراض جدی و فراوان زائران حاضر است که در آن سوی مرز وسیله حمل و نقل جهت انتقال به عتبات کم و بر همین اساس قیمت ها چندین برابر افزایش داشته است؛ تلاش‌های ما هم در ارسال وسایل نقلیه نتوانسته است تمامی مشکل انتقال زائران را حل کند.

میراحمدی درباره کسانی که بلیت تهیه کرده‌اند نیز، گفت: سفر عزیزان برای زیارت اربعین منتفی است، به جز سفرهای هوایی که برای آن هیچ ممنوعیتی قائل نشدیم؛ البته در داخل عراق مشکلات مختلفی وجود دارد و از نجف هم از ما درخواست شده تا آب آشامیدنی ارسال کنیم.

رئیس ستاد مرکزی اربعین خاطرنشان کرد: توصیه اکید ما این است که زائران از سفر خود منصرف شوند؛ اگر شرایط تغییر کند طی ۴۸ ساعت آینده اطلاع‌رسانی می‌شود، فکر نمی‌کنم بدون اینکه این مسائل حل شود بتوانیم مجوز حرکت عزیزان را صادر کنیم.

از سوی دیگر، سرلشگر «مهدی الفکیکی» مشاور وزیر کشور عراق و رئیس کمیته «اربعین» در عراق در پاسخ به سؤالی در خصوص شرایط امنیتی در این کشور گفت که نیروهای نظامی و امنیتی عراقی در تمامی مسیرهای زائران مستقر شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    2 1
    اينترنت رايگان بخوره توى سرتون
    • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      1 1
      بی چشم و رو تو یه لیوان آب مفت میدی دست کسی
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    0 1
    انسانیت بالاتر از ایناست
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    0 1
    اگه ایران بود دو مگ میدادند ا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس