کد خبر 1416427
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲
حمید مطهری

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: اگر می‌خواهیم بزرگی خودمان را نشان دهیم، باید فردا مقابل استقلال بازی خوبی را ارائه دهیم.

به گزارش مشرق، حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی با استقلال اظهار داشت: قبل از هر چیز وظیفه خودم می‌دانم به بانوان محترم هوادار تیم نساجی خوش آمد بگویم‌ که فردا در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند. توقع دارم مسئولان ذی ربط ساز و کاری اندیشیده و بتوانند بانوان ما به ورزشگاه شور انگیز وطنی هم بیایند. باید این فضا را مهیا کنند تا آنها با حضور در ورزشگاه بازی تیم محبوب شان را از نزدیک ببینند. این آرزوی قلبی برای همه ما است‌.

وی افزود: بانوان هوادار نساجی برای اولین بار است به ورزشگاه می‌آیند و امیدوارم بازی خوبی را برای آنها رقم بزنیم تا شاد شوند. ورزشگاه آزادی برای خودم هم خاطره‌انگیز است. همراه با پرسپولیس قهرمانی‌های خوبی در این ورزشگاه داشتم، ضمن اینکه تیم من هم سال گذشته در همین ورزشگاه قهرمان جام حذفی شد. بچه‌های نساجی در آزادی خیلی زحمت کشیدند و قطعا فردا خاطرات خوبی برای آنها زنده می‌شود. خیلی خوشحال هستیم که فردا در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم، منتظر این بازی بزرگ بودیم. 

سرمربی تیم نساجی خاطرنشان کرد: این موضوع را هم من و هم بازیکنانم درک می‌کنیم که بازی بزرگی است و اگر می‌خواهیم بزرگی خودمان را نشان بدهیم باید فردا تیم قابل احترامی باشیم و فوتبال خیلی خوبی بازی کنیم. با تیم قابل احترامی بازی داریم و استقلال را خیلی خوب آنالیز کرده‌ایم. امیدوارم بازی خیلی خوب و تاکتیکی شود و اطمینان دارم همین طور خواهد شد. امیدوارم هر تیمی که شایستگی برد را دارد موفق باشد و ۳ امتیاز را کسب کند. 

مطهری در خصوص اینکه فردا اولین بازی است که هواداران بانوی هر دو تیم در ورزشگاه حضور دارند و این موضوع را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: قطعا با این اتفاق فضای استادیوم زیبا و خوب خواهد شد. یک بار هم پیش از این صحبت کردم و کار قشنگ این بود که بانوان به ورزشگاه آمدند، فارغ از اینکه از کجا چنین اتفاقی رقم خورد. با ورود این عزیزان از لحاظ کار فرهنگی ۲۰ سال جلو می‌افتیم و فضای استادیوم پالایش می‌شود، زیرا خیلی رعایت می‌کنند، من چنین حسی دارم و حتما بانوان هم از این بازی لذت می‌برند و حس خیلی خوبی دارم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    0 0
    داوران عزیز فردا بالاتر از هر بهانه ای در خدمتت هستند همچنانکه بازی قبال در خدمت پیکان و حسینی بودند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس