کد خبر 1416364
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
شرایط طارمی بعد از اخراج مقابل اتلتیکو از زبان مدیر برنامه‌هایش

مدیر برنامه مهدی طارمی شرایط این بازیکن بعد از اخراج در دیدار مقابل اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا را تشریح کرد و گفت: طارمی ناراحت است چون نمی‌تواند پورتو را در بازی بعد همراهی کند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پورتو چهارشنبه شب در نخستین دیدار خود در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا میهمان اتلتیکو مادرید اسپانیا بود. این بازی تا دقایق پایانی با نتیجه تساوی بدون گل در جریان بود. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که از ابتدا در ترکیب تیمش بود، در دقیقه ۸۱ به دلیل تمارض، از سوی داور مسابقه دومین کارت زرد را دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد.

بعد از این اخراج بود که اتفاقات اصلی بازی رقم خورد. اتلتیکو ابتدا در دقیقه ۱ +۹۰ گل اول را توسط هرموسو به ثمر رساند. پورتو در دقیقه ۶+۹۰ توسط اوریبه از روی نقطه پنالتی به این گل پاسخ داد اما گریزمان در ۱۱+۹۰ گل برتری اتلتیکو را به ثمر رساند تا یاران طارمی در نخستین بازی اروپایی خود باخت را تجربه کنند.

علیرضا نیکومنش مدیر برنامه طارمی در مصاحبه‌ای مدعی شد این بازیکن «بسیار ناراحت است» نه به خاطر انتقادات از او بلکه به دلیل شکست پورتو و اینکه باید بازی بعدی در لیگ قهرمانان اروپا را بیرون بنشیند.

نیکومنش گفت: این وضعیتی است که طارمی متاسفانه قبلاً در بازی با یوونتوس تجربه کرده بود. او بازیکنی است که صد درصد توانش را برای تیم می‌گذارد، بنابراین محروم شدن برایش همیشه سخت است. طارمی بابت این اتفاق ناراحت است، از باخت تیم و مسابقه‌ای که نمی‌تواند در آن به پورتو کمک کند، زیرا محروم است.

مدیر برنامه طارمی اطمینان می‌دهد این مهاجم ایران تحت تاثیر انتقادات و حملاتی که از بیرون به او می‌شود، قرار نمی‌گیرد. نیکومنش گفت: من نگران نیستم، زیرا طارمی می‌داند که چگونه آن را مدیریت کند. او بازیکن بالغی است. دغدغه و ناراحتی اصلی او شکست پورتو و مسابقه‌ای است -دیدار با کلاب بروژ بلژیک در هفته دوم لیگ قهرمانان - که نمی‌تواند گزینه‌ای برای مربی اش باشد.

نیکومنش سپس به تحلیل حرکتی که منجر به اخراج طارمی شد پرداخت و افزود: همه می‌دانند که طارمی بازی در محوطه جریمه را بلد است. او باهوش است و همه حتی کسانی که از او انتقاد می‌کنند می‌دانند که این بازیکن در محوطه حریف و بیرون خطاهای زیادی می‌گیرد. در آن حرکت، بازیکن حریف موقعیت را به خوبی خواند و دید که اگر بخواهد او را خلع سلاح کند، مرتکب خطا می‌شود و بنابراین از این کار اجتناب کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    1 0
    لجن کاری را بنام طارمی بازی در محوطه جریمه را بلد است. او باهوش است جلوه میدن، عامو به اینکار در فوتبال دایو و گول زدن و یا بعبارتی دیگر بازی کثیف و غیر جوانمردانه میگن الکلی با کلمات بازی نکن،جیگرررررررر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس