کد خبر 1416313
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
ترکیب پرسپولیس مقابل هوادار

باشگاه پرسپولیس مبلغ قرارداد کلیه بازیکنان و کادر فنی خود را به روز رسانی کرد که در آن قرارداد شیخ دیاباته مهاجم جدید سرخپوشان هم دیده شده است.

به گزارش مشرق، حضور باشگاه پرسپولیس در تالار فرا بورس باعث شده است تا تمام قراردادهای این باشگاه برای اطلاع سهامداران در سامانه «کدال» منتشر شود.

از این رو طبق اعلام این سامانه، باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان بورس رقم قرارداد بازیکنان خارجی و دستیاران فصل جاری یحیی گل محمدی را بعد از پیوستن شیخ دیاباته مهاجم خارجی و جدید سرخپوشان به روز رسانی کرده است.

طبق نامه مورخ ۱۶/‏۰۶/‏۱۴۰۱‬ که به امضای رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رسیده است مجموع قرارداد بازیکنان خارجی پرسپولیس که شامل گئورگی گولسیانی، وحدت هنانوف، شیخ دیاباته و یورگن لوکادیا می‌شود ۵۴ میلیارد و ۹۲۸ میلیون تومان برآورد شده است. همچنین ولسلی ننکا، پپه لوسادا و اوسمار ویرا نیز با قراردادی به ارزش ریالی ۱۱ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان به یحیی گل محمدی در کادر فنی کمک می‌کنند.

در این قرارداد مبلغ کل قراردادهای بازیکنان داخلی ۱۵۴ میلیارد تومان اعلام شده است.

تیم‌های پایه نیز تا کنون ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قرارداد بسته‌اند که هنوز خبری از پرداختی بخش اول این قراردادها نیست.

افشای رقم قرارداد خارجی‌های پرسپولیس +سند

قرارداد خارجی های پرسپولیس در حالی مبلغ ۵۴ میلیارد تومان اعلام شده است که چند روز پیش باشگاه سپاهان یک ادعای جنجالی در این خصوص مطرح کرد.

محمد صادق میرصالحیان مدیررسانه ای سپاهان بعد از پیوستن دیاباته به پرسپولیس، با انتشار پیامی نوشت: ««لوکادیا و دیاباته جمعه ۳ میلیون یورو قیمت خورده اند. یعنی حدود ۹۰ میلیارد تومان برای دو نفر! از جیب چه کسی این هزینه ها انجام شده است. نماینده های محترم مجلس کجای مجلس نشسته اند؟ این ها تخلف نیست؟»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    9 1
    فوتبالیستها با 10 برابر شدن یکباره قراردادها تماما از محل بیت المال تریلیاردر شدن . دست مریزاد
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    0 3
    لوکادیا را خودشون گفتن 1/3میلیون یورو که میشه حدودا40 میلیارد فقط یک بازیکن حالا سه بازیکن دیگر با هم مبشه 14میلیارد تومان
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    1 0
    چرا بعد ۴۳ سال فوتبال خصوصی نمی شود
  • ورزشی IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    3 3
    سلام علیکم ، آقای مهدی قائدی بازیکن مازاد شهاب تیم الاهلی امارات از تیم استقلال تهران ۱/۲ میلیون دلار گرفته و آب از آب تکون نخورد ، حالا همش به دو بازیکن خارجی پرسپولیس بند می کنند .
  • KR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    1 0
    خصوصی سازی اسم رمزی برای لاپوشانی فساد در مجموعه ای خارج از دولت
  • میثم ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    0 0
    تف به این قانون اساسیکه اینجوری از بیت المال برای فوتبالیست خارجی خرج میکنه ولی مردم عادی باید تحت فشار باشن م. فقط باید گفت تف
  • رامین IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    0 2
    پول مفت بیت المال که باید خرج تیمهای پایتخت شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس