دستگیری باند سارقان خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری باند سارقان محتویات خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع سرقت در غرب تهران خبر داد و گفت از سارقان یک دستگاه خودرو سرقتی نیز کشف شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای افزود: روز گذشته در پی وقوع یک فقره سرقت محتویات خودرو و انتشار کلیپی با این مضمون که سارقان پس از سرقت اقدام به تخریب خودرو شهروندی که در حال فیلمبرداری بوده کرده بودند موضوع در دستور کار تیمی از مأموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر قرار گرفت و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند افزود: تیم مجربی از مأموران با اخذ مجوز قضائی به مخفیگاه متهمان مراجعه و در یک عملیات منسجم و ضربتی دو نفر از متهمان را دستگیر و یک دستگاه خودرو سرقتی از محل کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان ۴۰ و ۴۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت خودرو و محتویات با همدستی یکدیگر معترف و همچنین در خصوص تخریب خودروی یکی از شهروندان اظهار داشته اند در حال سرقت متوجه فیلمبرداری خودرو کوئیک شده بودند به همین علت اقدام به تخریب خودرو وی کردند.

سرهنگ موقوفه‌ای در پایان با اشاره به اینکه مالباختگان شناسایی شدند خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهمان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضایی IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    0 0
    زنده باد ناجا
  • رضایی مشهد IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    0 0
    من پدرم سرداره
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    0 2
    متهم را برای چه دستگیر میکنید ؟ وقتی با دزد برخورد نمیشود اسامی و نشانی دزدها را به مردم اعلام کنید تا خود مردم انها را تنبیه کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس