کد خبر 1415956
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
ببینید | خبر مهم نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی درباره احیای برجام

در خصوص ضرورت حل‌وفصل موضوعات باقی‌مانده پادمانی و اخذ تضامین شفاف،آنچه بسیار مهم است تطابق توافقات و ترتیب و توالی فرآیندهای مرتبط با آن با ضرورت‌های ذکر شده در قانون مجلس شورای اسلامی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    4 0
    شاید تقدیر الاهی بر این قرار گرفته است که برجام بی فرجام سرانجامش نابودی قطعی با بلاهت و حماقت دولت یانکیستان باشد ولو غربگدایان ایران را خوش نیاید!!!
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    1 0
    در قدیم کیمیاگر ها تلاش می کردند مس را تبدیل به طلا کنند ولی هر قدر سعی کردند نشد تا اینکه آمریکایی‌ها فکر بکری کردند , کاغذ کتانی چاپ کردند و به دست ملتها دادند و در واقع با تردستی و حقه کاغذ کتانی را به طلا تبدیل کردند ، کاری که کیمیاگران نتوانستند بکنند . با همان کاغذ ها جهش اقتصادی کردند و شدند آمریکا . با آن جنگ راه انداختند و بدلیل فاصله ی خیلی زیاد از دیگر کشورها ، تا چند سال قبل هیچ کشوری توان حمله به آمریکا را نداشت و در نتیجه هیچ ویرانی ای در آمریکا نشد .نخبگان جهان را با قدرت کاغذ وارد آمریکا کردند و با آن کاغذ ها شدند ابر قدرت جهان. اگر ملتی وام نیاز داشت آمریکا با چاپ دلار وامهای کلان به ملت ها میداد و ملتهای درگیر جنگ جهانی دوم توان بازپرداخت بدهی را نداشتند و ناچارا مطیع آمریکا شدند. آمریکا به واسطه قدرت دلار کاغذی شده آمریکا . اگر دلار نابود شود دیگر آمریکایی وجود نخواهد داشت. اگر آمریکا سقوط کند همه ی وابستگان به آمریکا نیز به زیر کشیده خواهند شد . ملت هایشان فقیر خواهند شد. وقتی هزینه ی زندگی در غرب وحشتناک هست و زیر ۵۰ تا ۶۰ هزار دلار امکان بقا نیست ،آنوقت با سقوط آمریکا دیگر توان پرداخت چنین حقوق هایی نخواهد بود. اگر به واسطه مشکلات اقتصادی جنگ داخلی در غرب اتفاق افتد تجزیه ی کشورهای غربی قابل پیش بینی است . پس ملتهای اروپایی وآمریکایی و هم پیاله غرب آنچنان به منجلابی خواهند افتاد که خدا داند .
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    2 0
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس