کد خبر 1415893
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
مهاجم پرحاشیه آرژانتینی در یک قدمی گالاتاسرای

همه چیز برای عقد قرارداد رسمی مائورو ایکاردی بازیکن پاری سن ژرمن با گالاتاسرای آماده است.

به گزارش مشرق، به نظر می رسد که دیگر زمان خروج مائورو ایکاردی از پاریس سن ژرمن فرا رسیده است. مهاجم آرژانتینی که روزگار نامطلوبی را در فرانسه سپری کرد، بیش از هر زمان دیگری به ترک این تیم و حضور در فوتبال ترکیه نزدیک شده و اکنون همه چیز مهیای انعقاد قرارداد رسمی این بازیکن و گالاتاسرای است.

گالاتاسرای در آستانه جذب قرضی مائورو ایکاردی ۲۹ ساله از پاری سن ژرمن قرار دارد. امروز صبح جزئیات پایانی میان دو تیم حل‌وفصل می‌شود و این مهاجم آرژانتینی به مدت یک فصل به گالاتاسرای قرض داده خواهد شد.

پنجره تابستانی در ترکیه روز ۸ سپتامبر بسته می‌شود و خبرنگاران معروف بازار نقل و انتقالات از جمله فابریزیو رومانو اعلام کرده اند ایکاردی با عقد قراردادی قرضی راهی ترکیه می‌شود.

مهاجم پرحاشیه آرژانتینی در یک قدمی گالاتاسرای

سایت «فاناتیک» ترکیه خبر داد باشگاه گالاتاسرای با مائورو ایکاردی مهاجم پاری سن ژرمن به توافق رسید و این ستاره آرژانتینی به زودی راهی استانبول می‌شود.

ایکاردی بعد از چندین سال بازی برای اینتر و درگیری با مدیریت باشگاه در سال ۲۰۲۰ راهی پاریس شد و در این تیم ماندگار شد. اما با آمدن مسی به پاری سن ژرمن ایکاردی به یک نیمکت نشین تبدیل شد به همین خاطر به دنبال جدایی از این تیم فرانسوی بود.

نکته جالب از پیام واضح ایکاردی در فضای مجازی است جایی که او عکسی از تتوهای روی بدنش را به اشتراک گذاشت که چشمان شیر در خالکوبی این بازیکن، به صورت ویژه ای پر رنگ تر شده بود. در ترکیه، شیر نماد تیم گالاتاسرای است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس