کد خبر 1415785
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
فیلم/ خلاصه والیبال برزیل ۳ - ایران ۰

تیم ملی والیبال ایران در بیستمین رویارویی خود با یکی از قدرتمندترین و پرافتخارترین تیم های دنیا نتوانست به پیروزی برسد و از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان بازماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید DE ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    3 0
    دریغ از یه ست. کلا یه بازی درست حسابی کردن اونم با آرژانتین که الان صعود کرد . خیلی راحت بعد از اون بازی همه تیم‌ها انالیزمون کردن و فلج شدیم! بازیکن‌ها تک مهارتی هستن. حرفه‌ای نیستن باید برن اروپا بازی کنن. فقط عبادی پور کم نوسان و نسبتا خوب بود تو تمام بازی‌ها. بقیه تعطیل. کادر فنی هم اصلا نتونست تو مدت کم حتی یه نقطه ضعف تیم رفع کنه. ای کاش موسوی ول نمی‌کرد. دفاع صفر. پشت‌خط زن‌ها هم به خاطر پاس‌های با ارتفاع بیش از حد زیاد وادی عملا با دیوار مواجه‌ان. تماشاچی‌ که پاس‌های معروف را دیده به این پاسورها راضی نمیشه. این تیم خیلی مشکل داره. عطایی هم اگر قراره بمونه نباید بره تو باشگاه هم فعالیت کنه باید ۲۴ ساعت در خدمت تیم ملی باشن و باید قرارداد باهاشون ببندن.
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
      1 0
      عاطایی برای این کار مناسب نیست. برای همون تیم ملی ب خوبه. ژاپن غولی شده برای خودش و فراتر از آسیاست. بعد میخواین عطایی را بفرستید به جنگ با ژاپن و پیروز از میدان خارج کنه تیمو؟
  • میثم IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    3 0
    اینقدر حال به هم زن بازی کردند که انگار تیم رده چندم باشگاهی هستند، کی این حالت سینوسی تیم های ایرانی درست میشه خدا میدونه
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    1 0
    دیدن هم داره این خلاصه! عجب! حالمون گرفته شد. اینقدر باخت حقیرانه و مفتضحانه؟ به هیچ تیمی نه نمیگید و 3-2 هم نمی بازید دیگه. کمی از ژاپن یاد بگیرید لا اقل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس