کد خبر 1415775
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
ساپینتو، بازنده‌ی همه‌جانبه مقابل فرهاد؛ گل زده کمتر، گل خورده بیشتر

«ریکاردو ساپینتو» پس از پایان پنج هفته از لیگ برتر در تمامی فاکتورها نسبت به تیم سال گذشته «فرهاد مجیدی» نمایش ضعیف‌تری داشته است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در پنجمین دیدار خود در لیگ بیست و دوم سه‌شنبه شب به مصاف پیکان رفت و با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شد تا با هشت امتیاز در رده ششم قرار بگیرد.

ریکاردو ساپینتو هفته گذشته و پس از دیدار با نفت مسجدسلیمان اعلام کرد که استقلال با هدایت فرهاد مجیدی در لیگ بیست و یکم تیم هجومی نبوده و به دنبال گل نخوردن بود، اما آمار و ارقام تا پایان هفته پنجم و مقایسه بین تیم‌های این ۲ نفر نشان می‌دهد که مرد پرتغالی در همه‌ی زمینه‌ها نسبت به همتای خود نمایش ضعیف‌تری داشته است.

استقلال با فرهاد مجیدی تا پایان هفته پنجم ۱۱ امتیاز دشت کرده بود. آنها فقط یک گل خورده داشتند و پنج بار دروازه تیم‌های دیگر را باز کرده بودند. حالا تیم لیگ بیست و دوم پس از گذشت یک ششم از مسابقات هشت امتیاز دشت کرده، چهار گل به ثمر رسانده و سه بار دروازه‌اش گشوده شده است.

باید دید در ادامه راه تیم تحت هدایت ریکاردو ساپینتو چه عملکردی خواهد داشت و آیا آنها می‌توانند ورق را برگردانند یا خیر.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    1 1
    چرا نسبت به مربی خارجی انقد الرژی دارید استراماچونی هم همین طور فرار دادن
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    0 3
    چقدر راجع به این عنصر خود فروخته مطب می زنید. تمامش کنید
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    4 0
    بزرگترین برتری فرهاد شهامتش بود در دفاع از منافع استقلال وزیر را میشست با شیتیل بگیران پس پرده و داوران سفارشی رنگی آنها بی محابا افشاگرانه رفتار می کرد و استقلالی افسانه ای درست کرده بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس