کد خبر 1415758
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶
اعتراض هواداران زود است/ ساپینتو بد کار نکرده است

پیشکسوت استقلال گفت: هواداران از بازیکنان میلیاردی توقع دارند اما به نظرم این کار کمی زود است.

به گزارش مشرق، رسول غنی‌زاده درباره تساوی بدون گل استقلال مقابل پیکان اظهار کرد: استقلال نسبت به هفته پیش روان‌تر بازی کرد. بازی را به عمق بردند و توانستند موقعیت ایجاد کنند. فقط سرعت بازی استقلال پایین است و دیر پاس دادن باعث می‌شد تیم عقب برود. سرعت دادن به بازی می‌تواند باعث شود بهتر نتیجه بگیرند. جا به جایی بازیکنان کار خوبی بود. محبی فضای بیشتری برای بازی داشت و مطمئنا شرایط بهتر می‌شود.

او درباره شعار هواداران علیه بازیکنان استقلال گفت: بازی در چنین تیم‌های بزرگی سخت است و اگر در فرم ایده‌آل نباشید و خواسته‌های تماشاگران را برآورده نکنید، طبیعتا واکنش نشان خواهند داد. همیشه بازیکنان استقلال و پرسپولیس باید روی فرم باشند و بهترین بازی‌شان را انجام دهند. هواداران از بازیکنان میلیاردی توقع دارند اما به نظرم این اعتراضات کمی زود است. امکان دارد بازیکنان در هفته‌های آینده بهتر بازی کنند.

بیشتر بخوانید:

نیمه اول خیلی قوی ظاهر شدیم/ حسینی در مورد کدام بازی صحبت کرده است؟

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: اگر بتوانند در خط هافبک از بازیکن خلاق‌تری استفاده کنند شرایط بهتر می‌شود. یا این‌که وظایف همین بازیکنا را تغییر دهند، شاید عملکرد بهتری رقم بخورد اما اگر بخواهند به همین شکل ادامه دهند، بازگشت به صدر جدول بسیار سخت خواهد شد.

او درباره عملکرد ساپینتو عنوان کرد: اکنون نمی‌شود اظهار نظر کرد. او به تازگی وارد فوتبال ایران شده است و شناخت زیادی ندارد. بازیکنان را کامل نمی‌شناسد و با این شرایطی که وجود دارد بد کار نکرده است اما امیدوارم با کمک مربیان ایرانی و مربی‌هایش بتوانند زودتر با فوتبال ایران آشنا شود و عملکرد بهتری را در استقلال به نمایش بگذارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    1 1
    آقای غنی زاده اگر منظورتان کار ایشان برای تخریب استقلال باشد با شما موافقم. اما اگر منظورتان کسب نتیجه است که آن را که عیان است چه حاجت به بیان است!!
  • مجيد IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    0 0
    ساپينتو بايد بماند با چند تساوي نبايد قضاوت كرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس