کد خبر 1415731
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸
روایت الجزیره از جزئیات پیشنهاد اروپا برای احیای برجام

گفتم: آمریکا هم رسماً اعلام کرده که تضمین نمی‌دهد!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:
گفت: سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفته است«‌تضمین‌» مهم‌ترین دستور کار مذاکرات است.

گفتم: آمریکا هم رسماً اعلام کرده که تضمین نمی‌دهد!

گفت: آمریکا بعد از اصرار ایران، برای ردگم‌کنی به حیله جدیدی روی آورده و می‌گوید بایدن برای دوره ریاست جمهوری خود تضمین می‌دهد که به تعهداتش عمل کند ولی نمی‌تواند درباره رئیس‌جمهور بعدی آمریکا تضمینی بدهد!

گفتم: خانمی برای پی بردن به میزان وفاداری همسرش از او پرسید؛ اگر من از تو جدا بشوم چه می‌کنی؟ همسرش گفت؛ خُب معلومه که از غم و غصه دیوانه می‌شوم. پرسید؛ یعنی همسر دیگری نمی‌گیری؟ گفت؛ می‌دونی که کار دیوونه اعتباری نداره! هر کاری ازش بر میاد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    2 0
    اونا نسیه میدن ایران هم نسیه بده. فقط مواردی از درخواست هاشون رو انجام بده که به سرعت دو سه روز مثل تحریم ها قابل برگشت باشه و دوربین و نظارت دایم و کمیته بررسی ماهانه بگذاره که تا مواردی رو تخلف کردن در جا موارد قرارداد رو تغییر بده. البته با آمدن آمریکا مکانیزم ماشه باید حذف بشه که هدفشون از برگشتن دسترسی به اون نباشه.
  • CA ۰۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    2 0
    اونا نسیه میدن ایران هم نسیه بده. فقط مواردی از درخواست هاشون رو انجام بده که به سرعت دو سه روز مثل تحریم ها قابل برگشت باشه و دوربین و نظارت دایم و کمیته بررسی ماهانه بگذاره که تا مواردی رو تخلف کردن در جا موارد در حال اجرای قرارداد رو تغییر بده. البته با آمدن آمریکا مکانیزم ماشه هم باید حذف بشه لااقل برای امریکا فقط که هدفشون از برگشتن دسترسی به اون نباشه و نشون دادن صلاحیت دسترسی بهش رو هم ندارن. اگه نه هم که کل دنیا باید خلع سلاح هسته ای بشه تا بعد بحث محدود شدن غنی سازی در مرحله بعد پیش بیاد وگرنه که کلا مساله جوک هست.
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    3 0
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس