کد خبر 1415649
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
هدف بعدی بارسا؛ سرمایه‌گذاری در دفاع راست

باشگاه بارسلونا قصد دارد برای فصل ۲۰۲۳-۲۴ سرمایه‌گذاری بزرگی در دفاع راست تیم خود انجام دهد.

به گزارش مشرق، بازار تابستانی نقل و انتقالات به پایان رسید اما بارسلونا با توجه به شرایط اقتصادی، نتوانست در دفاع راست مهره چینی خوبی انجام دهد، بخصوص که بازیکنان دفاع راست فعلی این تیم یعنی سرجی روبرتو و هکتور بیرین، تنها یک سال قرارداد دارند.

همین موضوع باعث شده آبی‌اناری‌ها برنامه‌ریزی بلند مدتی مدنظر قرار دهند و از همین الان چند بازیکن را در این پست زیر نظر بگیرند. اگرچه ژاوی از ژول کونده و آرائوخو نیز برای این پست استفاده کرده است.

اما درکل، باشگاه می‌داند که باید روی یک مدافع راست جوان برای نشان دادن یک چرخه طولانی شرط‌بندی کند. سرجینیو دست این مشخصات را داشت، اما نتیجه نداد و او به صورت قرضی به میلان رفت.

حال بارسا در حال بررسی اسامی است و یکی از محبوب‌ترین آنها در حال حاضر واندرسون اولیویرا کامپوس برزیلی است؛ بازیکن ۲۱ ساله شماره ۲ موناکو که قیمت حدود ۶۰ میلیون یورویی او در بازار، بارسلونا را مجبور می‌کند که تابستان آینده جیب خود را خالی کند.

مونیر بازیکن دورتموند یکی دیگر از گزینه‌هایی بود که بارسا در روزهای آخر تابستان او را بررسی کرد. قرارداد او دورتموند در سال ۲۰۲۴ تمام می‌شود و مربیان در بارسا او را دوست دارند. او در حمله خوب است ولی مشکل مالی باعث شد بارسا سراغ بیرین برود.

خوان فویت مدافع دیگری است که ژاوی عاشق روش بازی او است. مدافعی است که در دوئل ها خیلی خوب پیروز می‌شود و طول دوران حرفه‌ای زیادی هم دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس