کد خبر 1415430
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
عربستان

وزارت دفاع عربستان سعودی از آغاز تمرینات مشترک بین نیروهای هوایی این کشور و نیروهای آمریکایی در شمال عربستان خبر داد.

به گزارش مشرق، وزارت دفاع عربستان سعودی امروز دوشنبه اعلام کرد که تمرینات نظامی مشترک بین نیروهای هوایی این کشور و آمریکا در پایگاه هوایی ملک فیصل واقع در شمال عربستان آغاز شد.

وزارت دفاع عربستان سعودی در حساب توئیتری خود آورده است: «هدف از این تمرینات ارتقای سطح اقدام مشترک برای حفظ امنیت و ثبات منطقه است».

این دومین تمرینات مشترک عربستان و آمریکا از زمان سفر «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا به ریاض در اواسط ژوئن گذشته است که طی آن بایدن گفته بود که نهایت تلاش خود رای برای حمایت از امنیت خلیج فارس بکار خواهد گرفت.

پیشتر در آگوست گذشته (مرداد ماه) تمرینات نظامی مشترک آمریکا و عربستان با نام «خشم شدید» برگزار شد که تفنگداران دریایی آمریکا نیز در آن مشارکت داشتند.

این تمرینات که با حضور سرتیپ خلبان «احمد الدبیس» فرمانده منطقه غربی عربستان و ژنرال «پل راک» فرمانده تفنگداران دریایی فرماندهی مرکزی آمریکا و تعدادی از افسران دو کشور برگزار شد، شامل آموزش‌ها و تمرینات نقل و انتقال و امدادرسانی و تیراندازی با گلوله جنگی بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    0 0
    عملیات مشترک کرکسها و مگسها !!! آخه سعودی جماعت خلبانش کجا بود! که عملیاتش باشه؟؟ همه مزدوران مصری و اردنی و حتی صهبونیستها هستن،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس