شهرآورد نصف جهان برنده نداشت

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی به پایان رسید.

به گزارش مشرق، شهرآورد اصفهان در حضور بیش از سه هزار تماشاگر و با قضاوت سید وحید کاظمی در ورزشگاه فولاد شهر و به میزبانی تیم ذوب‌آهن برگزار شد. این تیم تا پیش از دربی نصف جهان در چهار مسابقه خود به تساوی رسیده بود و تیم سپاهان که مدعی قهرمانی به شمار می‌رود بعد از باخت به فولاد گام در این مسابقه گذاشت.

تیم سپاهان اصفهان بازی را هجومی آغاز کرد اما نتوانست موقعیت‌ها را به گل تبدیل کند. این بازی تا دقیقه ۲۳ با تساوی بدون گل در جریان بود اما شروع مجدد پیام نیازمند و حرکت هوشمندانه شهریار مغانلو در نهایت به گل اول زرد پوشان دیار زاینده رود منجر شد.

مغانلو با این گل به چهار هفته ناکامی خود در  لیگ بیست و دوم فوتبال ایران پایان داد. وی بعد از گشودن دروازه تیم ذوب‌آهن به سمت نیمکت سپاهان رفت و شادی گل جالبی برای طلسم شکنی خود انجام داد.

بعد از گل سپاهان تیم ذوب‌آهن برای جبران گل خورده فشار آورد و روی حرکت خوب آشوری صاحب ضربه پنالتی شد که آرمان قاسمی با یک ضربه دقیق کار را به تساوی کشاند. این گل در دقیقه ۳۶ وارد دروازه پیام نیازمند شد.

نیمه دوم این بازی برخلاف نیمه نخست گلی در بر نداشت تا ۲ تیم در شهرآورد اصفهان امتیازات را تقسیم کنند.

تیم سپاهان با این تساوی هشت امتیازی شد و تیم ذوب آهن نیز رکورد نبردن و نباختن خود را در لیگ بیست دوم حفظ کرد تا با پنج امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ایران قرار گیرد.

ترکیب ذوب آهن:

آرمان قاسمی، حامد نورمحمدی، محمدامین درویشی، محمدرضا سلیمانی، محمدعلی فرامرزی، محمد قریشی، سجاد آشوری، حبیب فرعباسی، سجاد جعفری، امیرحسین جدی  و  پوریا پورعلی

ترکیب  سپاهان:

پیام نیازمند، مسعود ریگی، محمد دانشگر، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو، امید نورافکن، محمد علی نژاد،   مانوئل فرناندز، رامین رضائیان، یاسین سلمانی  و رناتو داسیلویرا

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس