کد خبر 1415340
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
محمد توحیدی؛ «شیخ جعلی»!

جستجو درباره توحیدی در منابع بین‌المللی نگاه متفاوتی را درباره او ارائه می‌دهد. جامعه مسلمانان او را «شیخ جعلی» استرالیا لقب داده است.

به گزارش مشرق، در چند روز گذشته ویدیویی تبلیغاتی از مصاحبه فردی به نام محمد توحیدی با شبکه معاند من و تو منتشر شده است که به سرعت در حال بازنشر در فضای مجازی است و قرار است به زودی از این شبکه پخش شود. در این ویدیو از این روحانی به عنوان « امام صلح» نام برده می‌شود.

شبکه من و تو او را فردی که مواضعی صریح علیه اسلام رادیکال دارد؛ معرفی می‌کند و اکانت توئیتری او را با یک میلیون دنبال کننده تبلیغ می‌کند. توحیدی در این ویدیو ادعا می‌کند ۱۵ هزار مقام دولتی در دنیا او را دنبال می‌کنند. اظهارنظرهای او در این ویدیوی تبلیغی نشان می‌دهد که او رویکردی ضد جمهوری اسلامی دارد. در چند سال گذشته او از هر فرصتی برای تبلیغ علیه اسلام و ایران استفاده کرده است.
 

توحیدی با سازمان سیاسی برانداز «فرشگرد» همکاری دارد و  خواهان ادامه تحریم‌های ایران توسط آمریکاست. او همچنین رابطه نزدیکی با جریان راست افراطی دارد و از آن جمله می توان به رابطه نزدیک او با سناتور فرام اشاره کرد. سناتوری که ایرانیان را "ملتی بد ذات" خواند. توییت او درباره دیدار با رضا پهلوی، ماهیت براندازانه  او را بیش از پیش تقویت می‌کند.

محمد توحیدی؛ «شیخ جعلی»!

محمد توحیدی وابسته به جریان آیت‌الله شیرازی است. که در ایران از آنها به عنوان مروجان «شیعه انگلیسی» یاد می‌شود.حمایت جریان آیت‌الله شیرازی از محمد توحیدی باعث شد او از مجری‌گری در شبکه ماهواره‌ای و تفرقه‌افکن امام حسین به شخصیتی جنجالی در فضای مجازی تبدیل شود و حتی سبب شد او بتواند یک مدرسه اسلامی در استرالیا تاسیس کند.
«شیخ جعلی»!

جستجو درباره توحیدی در منابع بین‌المللی نگاه متفاوتی را درباره او ارائه می‌دهد. جامعه مسلمانان او را «شیخ جعلی» استرالیا لقب داده است. این روحانی افراطی که توسط رسانه‌های زرد به عنوان یک رهبر مذهبی معرفی شده است، از روزنامه‌ها و برنامه‌های تلویزیونی خود برای به راه انداختن یک جنگ فرقه‌ای علیه مسلمانان استرالیا استفاده می‌کند.

او در برنامه‌های خود از دولت استرالیا خواسته ساخت مساجد و مراکز اجتماعی مسلمانان سنی مذهب را ممنوع کند. او همچنین در یک برنامه اعلام کرد صحیح البخاری، مقدس ترین کتاب حدیث اهل سنت، باید توقیف شود.

توحیدی نه توسط شورای ملی ائمه جماعت استرالیا و نه مشابه آن در استرالیای جنوبی، به عنوان امام یا شیخ به رسمیت شناخته نشده و همچنین به هیچ مسجد یا مرکز عبادی استرالیایی وابسته نیست.  هیچ مدرک تحصیلی از او توسط جامعه المصطفی تایید نشده است.

داستان‌های توحیدی در مورد توطئه پنهان مسلمانان سنی برای برقراری خلافت در استرالیا، با شور و شوق مورد استقبال جناح راست افراطی و ضد اسلام قرار گرفته است.  او گفت پس از تشکیل خلافت، فراریان مالیات سر بریده خواهند شد: "سر آنها را در دیگ می‌گذارند، می‌خورند، سپس در همان شب به همسرش تجاوز می‌کنند."

او در مصاحبه‌ای دیگر گفت: مسلمانان سنی فقط می‌خواهند مانند ۱۴۰۰ سال پیش در غارها زندگی کنند.

او با انتشار عکسی از خود با چهره غرق به خون، در یک مراسم، اعلام کرد جامعه مسلمانان به او پیشنهادی سه میلیون دلاری برای سکوت داده‌ است.

محمد توحیدی همچنین در اظهار نظری دیگر گفته است: «مسلمانان اشتباه می‌کنند که بیت‌المقدس را مکانی مقدس می‌دانند. مسلمانانی که برای فلسطین می‌جنگند کاملاً گیج شده‌اند. فلسطین سرزمین یهودیان است.» اظهارنظر شاذ از این دست از او بسیار است.

این روحانی وابسته به محافل ضد اسلام، اسلام سیاسی را  یک بیماری می‌داند. او همچنین دو زن مسلمان در کنگره آمریکا، ایلهان عمر و رشیده طلیب را متهم کرد که "برنامه حماس را به کنگره آمریکا آورده‌اند." به خاطر این مدل اظهارات محمد توحیدی، سیاستمداران جمهوری خواه او را قهرمان خطاب کرده و از او حمایت می‌کنند.

اظهارات ضد اسلام او آنچنان به مذاق رهبران جنبش‌های ضد اسلامی انگلیسی خوش آمده که در برنامه‌های خود او را اینگونه معرفی کردند: «امام توحیدی یکی از امامان برجسته جهان و یک محقق بسیار مورد احترام قرآن و تاریخ اسلام است».

محبوبیت توحیدی در محافل راست افراطی در آمریکا و انگلیس دو سال پس از آن آغاز شد که او در استرالیا بی‌اعتبار شد. همانطور که برانوین ادکاک، گزارشگر شبکه تلویزیونی عمومی استرالیایی ABC، با بررسی عمیق سوابق او نشان داد، توحیدی یک روحانی حاشیه‌ای است که هیچ مدرک آکادمیکی ندارد و کمتر از تعداد انگشت یک دست پیرو در دنیای واقعی دارد.

هرچند محمد توحیدی دوست دارد خود را در قامت یک امام صلح طلب معرفی کند اما در عمل اظهارنظرهای تفرقه افکنانه او به تقویت تعصبات شخصت‌های دست راستی و سیاستمداران ضد اسلام دامن زده است.
 

فعالیت‌های عجیب و غریب توحیدی به همین‌ها محدود نمی‌شود. او در ویدئویی که از خود به اشتراک گذاشته است می‌گوید شهردار مسلمان لندن، صادق خان، توسط «ذهنیت پاکستانی» فاسد شده است. توحیدی همچنین خواهان بازگشت سلطنت به ایران است. و از خاندان پهلوی حمایت می‌کند.

هنگامی که توحیدی برای اولین بار توسط روزنامه‌های استرالیایی به عنوان یک مرجع در دنیای اسلام معرفی شد، توسط مسلمانان استرالیا و سپس ایالات متحده به عنوان یک شوخی - و نشانه ای از اینکه چقدر رسانه‌های راستگرا می‌توانند به راحتی فریب بخورند – مورد تمسخر قرار گرفت.

او همچنین در گردهمایی ملی‌گرایان هندو با تمسخر مسلمانان پاکستانی و اظهار اینکه «کشمیر سرزمین هندوهاست» مورد تشویق این فرقه ضد اسلام افراطی قرار گرفت. او با نیکی هیلی نیز دیدار داشته است.

توحیدی اولین آموزش‌های رسانه‌ای خود را در عراق دید. او در سال ۲۰۱۴ مجری برنامه‌هایی در یک شبکه ماهواره‌ای تحت کنترل پیروان آیت‌الله سید صادق حسینی شیرازی بود.

او همچنین مجموعه‌ای موهن به زبان انگلیسی در یوتیوب به نام «پاسخ‌های اسلامی» را ارائه کرد که مدعی بود هدف آن راهنمایی به جوانان مسلمان در غرب درباره چگونگی هدایت زندگی مدرن مطابق با آموزه‌های اسلام شیعه بود.

توحیدی در سال ۲۰۱۶ یک انجمن اسلامی کوتاه مدت و مدرسه علمیه شیعیان را در استرالیا با حمایت صادق شیرازی افتتاح کرد.

در آن زمان، صفحات مجازی وابسته به جریان شیرازی مباهات می‌کردند که مدرسه‌ای که به نظر می‌رسید کمتر از دوجین دانش‌آموز دارد، توسط توحیدی «بر اساس دستورات صادق شیرازی» اداره می‌شود. دفتر شیرازی همچنین اعلام کرد که انجمن اسلامی استرالیای جنوبی که در همان زمان توسط توحیدی تأسیس شد، «در درجه اول بر رهنمودهای حضرت آیت‌الله العظمی سید صادق شیرازی تمرکز خواهد داشت».

مسلمانان استرالیایی که از اظهارات تحریک آمیز توحیدی در مصاحبه اولیه وی با شبکه ۷ وحشت زده شده بودند، متوجه شدند که عکسی از شیرازی در پس زمینه دفتر او دیده می‌شود.

حمایت شیرازی از پروژه‌های توحیدی در استرالیا، این ظن را در میان مسلمانان سنی استرالیا تقویت کرد که او ممکن است با پیوستن به نیروهای خود با شخصیت‌های راست افراطی در غرب به رهبر معنوی خود خدمت کند تا آنها را به عنوان افراط‌گرایان خطرناک معرفی کند.

بررسی تحرکات محمد توحیدی نشان می‌دهد او به عنصری در خدمت شخصت‌های اسلام ستیز درآمده که از او برای لکه‌دار کردن اسلام و ایجاد تفرقه بین مسلمانان استفاده می‌کنند.

منبع: فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 65
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    16 5
    خخخ
    • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
      28 11
      حقیرتر از این حرفاست
    • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
      34 5
      مشخصه یه اسکل رو از کنار خیابون ورش داشتن بلدش کنن ضد ایران و به نفع اسرائیل حرف بزنه. جمش کنید بابا ما پیر میدون این بازیا هستیم
    • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
      17 3
      کسی دشمن اهل بیت نیست جز ....ها
    • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
      1 0
      جلال گنجه ای هم برای بزک کردن ویترین فرقه قجر ملا شد !
    • مقدس IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
      0 0
      جريان شيرازى و جريان صدر هردو ساخته و پرداخته صهيونيست جهانى ميباشد
  • پادشاه IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    27 6
    این شخص حقیر مقابل اراد ه ی خداوند یک دانه شن کوچک هست.. ارزش این را ندارد حتی فهمید که کیست چه رسد که چه چیزی می گوید!!!
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    27 6
    این جمله اش احتمال یهودی (یهودی مخفی) بودنش رو زیاد میکنه: «مسلمانان اشتباه می‌کنند که بیت‌المقدس را مکانی مقدس می‌دانند. مسلمانانی که برای فلسطین می‌جنگند کاملاً گیج شده‌اند. فلسطین سرزمین یهودیان است.»
    • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
      26 6
      فلسطین سرزمینی مقدس وقبله ی اول مسلمین وادامه دهنده ی شریعت ابراهمیمی است که امروزه فاشیستهای نجس صهیونیست غصبش کرده اند
    • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
      3 1
      نظرت در مورد بقیع چیه تا حالا شده تو بچه شیعه اصلا بهش فکر بکنی یا فقط هر کی رسانه ی قویتری داره اطلاعات بیشتری داره کمی تامل تا حالا به این فکر کردی که چرا در تقویم روزی به نام قبرستان بقیع وجود نداره اصلا حالیت هست چند تا از امام های بزرگوارمون اونجا دفن شدن
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    23 6
    این شیخک و تمام آنهایی که در شبکه های سعودی نشنال و بهایی انگلیسی بی بی سی کار میکنند بعلاوه اعضای فرقه رجوی حاضرند بخاطر یک مشت دلار سعودی انگلیسی همه چیز خود را بفروشند
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    18 2
    ترسناک است! اینکه ساعت ها زیر دست آرایشگر بنشینی تا روی ریش و سبیلت به این مدت طولانی کار شود. این شیخ در این زمینه یکی از رقبای جدی شیخ بنفش است فقط یک عبای ایتالیایی چند ده میلیونی کم دارد
  • بختیاری IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    18 4
    این همه خباثت انگلیس هست و بس
  • رهگذر IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    21 4
    عه! محمدعلی باب جدید و به روز شده ظهور کرد! نسخه قبلی خیلی دلچسب نبود آخه! قلباً متأسفم که احمقی بیش نیست چون آخرتش را به هوای دنیای ضدمسلمانان فروخته.
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    6 2
    😂😂😂
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    13 43
    تنها آخوندی که قبول دارم مقتدی صدر واقای توحیدی است
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
      0 0
      بله یک عده ذاتا به شیخ الفیک علاقمندن . این رو ما نتونستیم درک کنیم . توی کتابهای ما نوشته بودن بنی آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش ز یک گوهرند . دقت نکردیم مقدمه و تالی هیچ ربطی به هم ندارن
    • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
      0 0
      من جای تو بودم به مریم پیشنهاد میکردم
    • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
      0 0
      اونم فقط تو رو قبول داره
    • محمد IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
      0 0
      اتفاقا همه طرفدار هاش یکسری نفهم مثل تو هستن ،
    • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
      0 0
      آره حتما چون مثل تو منافق هست و در زمین ارباب مشترکتون بازی می‌کنه جیگر
    • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      0 0
      از پیرپاتالهای آلبانی غیر از این هم نباید انتظار داشت. بابا دیگه این حرفاتون دمده شده.
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    10 3
    عجب ....صبربکن یکم جا بیفت بعد هم علیه اهل سنت حرف بزن هم علیه شیعه و هم علیه بیت المقدس و هم علیه تاریخ اسلام و فقه اسلام و هم با مسولان امریکا دیدار کن و هم ....لاکردا اینطوری خیلی تابلویی که
  • ایرانی IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    21 4
    تو دنیا هزاران شغل و هزاران روش درآمد هست یه آدم باید چقدر پست و حقیر و گمراه و نادان و بدبخت باشه که از راه خیانت به دین و کشورش پول دربیاره
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    14 3
    یکی از مصادیق آیت اللّه سازی توسط انگلیس در برخی حوزه ای علمیه شیعه مانند حوزه سید صادق شیرازی و در گذشته سید محمد علی باب!!!
    • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      0 0
      و سید کاظم رشتی که نتنها سید نبود بلکه یک صهیونیست تمام عیار بود
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    17 2
    آخوندهای درباری منقرض بشو نیستند که نیستند لعنتی های پاچه خوار
  • جانباز IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    0 0
    شیعه انگلیسی و وهابی و داعشی و هزاران دسته و گروه تکفیری ساخته و پرداخته صهیونیسم و المریکا و انگلیس هستند برای غارت منابع عظیم مادی و معنوی مسلمانان و جهل و خرافه و قتل و جنایت را به ا رمغان گذاشته اند . تا جامعه اسلامی از درون تهی و نابود شود . که بیداری مسلمانان برای انها خطرناک است .
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    0 0
    درستش میکنیم افکارشو
  • اهوازی IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    0 0
    یاد حرف ابن رشد افتادم
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    4 0
    این افراد وهمچنین صدر در دامان انگلیس خبیث پرورش یافته اند
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    4 0
    بالاخره دجال باید یه خری داشته باشه دیگه !
  • رضا ایمانی IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    0 0
    خب دیگه معلومه برای اینکه بخواد برای خودش اعتبار کسب کند سراغ مسائلی میرود که غربی ها سالها دارند برای مسائل ضد اسلامی صحبت میکنند . بنابراین به دنبال اینچنین اشخاصی هستند که یک حرف راستی را با دروغ قاطی میکنند و با ان جنگ روانی میکنند . اینهم نمونه ای از سلمان رشدی این روزها است . که با این حرفها برای خودش دکانی باز کند و بتواند کاسبی جدید راه بیندازد .
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    5 0
    نظرت در مورد بقیع چیه تا حالا شده تو بچه شیعه اصلا بهش فکر بکنی یا فقط هر کی رسانه ی قویتری داره اطلاعات بیشتری داره کمی تامل تا حالا به این فکر کردی که چرا در تقویم روزی به نام قبرستان بقیع وجود نداره اصلا حالیت هست چند تا از امام های بزرگوارمون اونجا دفن شدن
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    2 3
    چرا فرقه ی شیرازی در ایران دفاتر رسمی دارد؟!!!!
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    3 3
    مگه صادق شیرازی آیت الله شده!!!!؟؟؟؟
  • ملت IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    4 0
    درهمین جا افرادی مورد تایید نظام دارن باابروی این مملکت بازی میکنن دیگه از خارج نشینها چه انتظار داریم
  • علی اصغر از تهران IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    0 0
    از این شیخهای جعلی زمان شاه داشتیم که دست شهبانو را می بوسیدند دو سه تاشون از طرف سواک آمدند تو پادگان برای ما سخنرانی کردند چون ما شلوغ زیاد میکردیم جالب این بود که یک روز عبای یکی از انها بالا رفت زیر عبا کلت بسته بود
  • GB ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    0 0
    شد شیخ جعلی ؟😂
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    0 0
    پروژه آخوندسازی زنده شد
  • جواد IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    4 0
    فقط میتونم بگم گور باباش
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    4 0
    این دلقک دوزاری رو دیگه از کدوم نوان خانه ای پیدا کردن و کوکش کردن انداختن رو صحنه. 🙄🧐🤔
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    0 0
    ادم صالح وخوب حرف حق میزنه اما به جایی متصل نمیشه اونم ب اانگلیس ب اینا میگن دست نشانده
  • GB ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    0 0
    😆🤣
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    0 0
    این فلک زده های رسوا را ول کنید خطر اصلی نفوذی های ظاهرالصلاحی هستند که موذیانه تا بالاترین مناصب رسوخ کرده و درلباس اعتدال و مذاکره میلیاردها دلار به اقتصاد کشور ضربه زده و باور و اعتماد مردم را نسبت به انقلاب و نظام خناسانه خدشه دار کرده اند. معلوم نیست مراجع محترم قضایی چه استنباطی از جرم دارند که جشم بروی اینهمه خیانت آشکار بسته اند.
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    0 0
    این سر پا پاش دوزار نمی ارزه بزرگش نکنید.
  • پیروزه IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    0 0
    اماده ش کنید
  • بهروز IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    0 0
    اگر دشمن شخصيتهايي مانند شهيد بهشتي ومطهري راتوانست با فلسفه خودش هم راستا كنه بايد ازشون ترسيد ولي خداوند اراده فرموده دشمنهاي دينش رو از احمقها قراريده نمونه بارزش همين شيخ جعلي است
  • RU ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    0 0
    مقصر خودتان هستید
  • ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    0 0
    شیوه همیشگی غربیها : تفرقه بینداز و حکومت کن
  • محمد IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    1 0
    برادر مقتدا صدر نیست؟!
  • سعید IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    0 0
    مگر گیر من نیفتی کثافت... از اون دوردوزی طلایی عبایت معلوم است که پول از وهابی میگیری و درس شیعه افراطی می دی و ضد امام ره که همه دنیا در برابر عظمت و مردانگی اش از دوست و دشمن زبان به اعتراف گشوده اند حرف رایگان میزنی !!!
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    2 5
    "اسلام لیبرال " + " شیعه انگلیسی " زیر مجموعه های " اسلام امریکایی" هستند که ساخته و پرداخته فراماسونرها و یهودیان صهیونیست میباشند . اینها از شاخکهای دجال اخرالزمان اند . قبلا هم از این دلقکها در کشورهای اسلامی اسلامی توسط سفارتخانه های انگلیس و امریکا روی صحنه بازی امده اند. گاهی بعنوان نواندیشی دینی و گاهی بعنوان تجدید نظر طلبی در اموزه های دین گاهی بعنوان اسلام اعتدالی گاهی بعنوان اسلام به روز رسانی شده گاهی با فحش به مقدسات براداران اهل سنت و گاهی با توهین به شیعه گاهی در قامت کثیف و نحس سلمان رشدی و... گاهی باشعار پلورالیسم دینی و صراطهای مستقیم و قبض و بسط شریعت و.اصلاح طلبی و طرفداری از ازادی و صلح و حقوق بشر .... به جنگ با اموزه های عقلانی و معنوی و عدالت گستری اسلام ناب محمدی ص و تضعیف محور مقاومت امده اند . اینها میخواهند با نفس های الوده شان نور خدا را خاموش کنند ولی خداوند اراده فرموده اسلام عزیز اسلام ناب محمدی (ص) با ظهور امام عصر ع بر عالم غلبه پیداکند . ان شاء الله
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      0 0
      آهان !!! یعنی الان تمام آدم و عالم باطل هستند
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    0 0
    از این بیسواد و کثیف و حقیر که جهل و هوای نفس و رذالت و گاه ساده لوحی وجودشان را فرا گرفته از اول ظهور اسلام تا کنون بوده و خواهند بود .
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    1 0
    یک دلقک و رذل به تمام معنا .هیچ بعید نیست که در اینده نزدیک با گراوات و پاپیون در سر سفره شراب هم بنشیند .
  • حمید IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    0 0
    اینم نسخه جدید مستر همفر انگلیسیه. بقول سریال مریخ نیو کرج نیو هفت حوض اینم نیو همفر.
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    0 0
    این مردک اساسا روحانی نیست بلکه تربیت شده و گماشته صهیونیسم جهانی است
  • بهمن IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    1 0
    همینکه از یک تبلیغ کوچک 10 ثانیه ای شبکه من و تو شما بلافاصله شروع کردی همچین مقاله بی سروته مدل بیست وسی نوشتی
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    0 0
    بعد اقا میری اینها اموزش دیده اند زمان شاه گور بگور هم از این ها در بین روحانیت بود که خائن به اسلام بودن
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    0 0
    این که فقط روزی چندساعت باید گریم شود ...قیافه گریم شده اش کاملا توی چشم میزند با آن عبای زربافت سعودی اش ..
  • محمد IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    0 0
    باید بپذیرید که طلاب هم دارای افکار متفاوت هستند
  • GB ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    0 0
    توحیدی هر حرفی میزنه درسته حیف که خیلی ها شعور درکشو ندارن
  • IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    0 0
    ایه قران است که " یستمعون القول فیتبعون احسنه""
  • حبیبی IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    0 0
    این حرامکار ملعون هر چه به ذهن ناقصش میاد میگه یا بهش خط میدن با فرقه شیطانی شیرازی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس